Kontakt annons ;) (MTB)

Mr.Lind

Medlem
Kontakt annons ;) (MTB)
Hej!

Inte riktigt en kontakt annons men jag tycker att det är skit kul att cykla, men fan inte själv! ;)

Är inte ute efter en livspartner utan bara någon/några att cykla med. Tävlar i RoadRacing och kombinerar träningen med mtb. Bor i sthlm/bromma och har cyklat lite grann ute på ekerö och ursvik (märkte idag hur uppskattad man är som cyklist ;( Visade faktiskt hänsyn och trampade inte svetten ur cykeln när jag mötte folk...)

Hur som helst, tjej eller kille har ingen betydelse, bara intresserad av att få lite draghjälp och ha roligt med cykeln.

Skicka gärna ett pm eller skriv i tråden..

Mvh

//Alex
 

Bilagor

  • mantorp.jpg
    mantorp.jpg
    57.2 KB · Besök: 22
Kontakt annons ;) (MTB)
Du är välkommen att låna en av mina demohojar om jag kan låna en av dina!

Det är inte särskilt svårt att få sällskap om man vill cykla lite MTB på NICK-spåret, Fornstigan, Judarn, Grimsta, Lövsta eller Görväln. Samma sak när det gäller asfaltcykling bortom Nockeby-bron. Bara att höjta och/eller hänga med när någon annan gör så. Lättaste sätt att hitta en annan med målen och motorn som komplettera dina.
 
Kontakt annons ;) (MTB)
Tjena tjena.. om du visar mig hur man repar puckarna så skall jag med nöje ta dig ned för de brantaste och jävligaste skogsnedfarterna du kan tänka dig i den här staden :)
 
Kontakt annons ;) (MTB)
Daner skrev:
-------------------------------------------------------
> Du är välkommen att låna en av mina demohojar om
> jag kan låna en av dina!
>
> Det är inte särskilt svårt att få sällskap om man
> vill cykla lite MTB på NICK-spåret, Fornstigan,
> Judarn, Grimsta, Lövsta eller Görväln. Samma sak
> när det gäller asfaltcykling bortom Nockeby-bron.
> Bara att höjta och/eller hänga med när någon annan
> gör så. Lättaste sätt att hitta en annan med målen
> och motorn som komplettera dina.

Klart vi kan bytlåna :)
Nick spåret? Fornstigen har jag trampat lite men vart är nick??

Är ju inte ute allt för ofta tyvärr men ändå sällan man ser någon, se vill man ju inte bete sig som en stalker och tro att man kan hänga på vem som helst.. eller??
 
Kontakt annons ;) (MTB)
Hej Lind! Mötte du två på cykel och en till fots när du var ute i dag? Det var i så fall tre av oss i Nätverket Igelbäckens cykelkamrater, och vi var ute och planerade inför uppmärkningen av cykelspåret i Ursvik på lördag.
 
Kontakt annons ;) (MTB)
Jocke/Pålle: inge anderstorp för mig ;( Finns ingen 600 klass.. vad kör du själv...?

oxr: inga cyklister, när blir det åka av nästa gång ?
 
Kontakt annons ;) (MTB)
Hmm, draghjälp siger du att du behöver. Jag skulle kunna tänka mig lite draghjälp av dig:)...Om du kör ut mig och min cykel till hellas varje gång jag vill cykla på din gröna moppe så kan jag göra mitt bästa för att inte bli ifrånåkt i skogen=)


Ut mot fornstigen har du annrs bigmollo och skogling som är två opålitliga jävlar men ganska roliga att hojja med:)
 
Tillbaka
Topp