Kontakt annons ;) (MTB)
Hej!
Inte riktigt en kontakt annons men jag tycker att det är skit kul att cykla, men fan inte själv! ;)
Är inte ute efter en livspartner utan bara någon/några att cykla med. Tävlar i RoadRacing och kombinerar träningen med mtb. Bor i sthlm/bromma och har cyklat lite grann ute på ekerö och ursvik (märkte idag hur uppskattad man är som cyklist ;( Visade faktiskt hänsyn och trampade inte svetten ur cykeln när jag mötte folk...)
Hur som helst, tjej eller kille har ingen betydelse, bara intresserad av att få lite draghjälp och ha roligt med cykeln.
Skicka gärna ett pm eller skriv i tråden..
Mvh
//Alex
Inte riktigt en kontakt annons men jag tycker att det är skit kul att cykla, men fan inte själv! ;)
Är inte ute efter en livspartner utan bara någon/några att cykla med. Tävlar i RoadRacing och kombinerar träningen med mtb. Bor i sthlm/bromma och har cyklat lite grann ute på ekerö och ursvik (märkte idag hur uppskattad man är som cyklist ;( Visade faktiskt hänsyn och trampade inte svetten ur cykeln när jag mötte folk...)
Hur som helst, tjej eller kille har ingen betydelse, bara intresserad av att få lite draghjälp och ha roligt med cykeln.
Skicka gärna ett pm eller skriv i tråden..
Mvh
//Alex

