Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
+1Vad är en rimlig peng för dig?
Många här använder, eller skriver åtminstone på nätet om att använder;
ASSOS of Switzerland » Official Online Store
Visit the Official Store for ASSOS of Switzerland, engineering and designing cycling equipment and accessories for men and women since 1976.www.assos.com
eller![]()
The World's Finest Cycling Clothing and Accessories | Rapha
We exist to inspire the world to live life by bike, because it’s never just a ride. Shop the world’s finest riding apparel, made by cyclists, for cyclists.www.rapha.cc
Cykelbyxor | Cykelsport | Decathlon
Här hittar du hela Decathlons utbud av cykelbyxor! Högsta kvalité till lägsta pris. Beställ här!www.decathlon.se
Tack för svar.
Rimligt är ju subjektivt såklart. Googlade lite och hitta bib-shorts för 1500 vilket jag tycker är på tok för dyrt.
Men, DHB är prisvärt alltså??
samma här. för cykeltröjor dock mest asien, antingen direkt hos säljaren eller via ebay.comLidl. (inget skämt)
Vilka märken hittar man på TMP i Åkarp?DHB (Wiggle), Decathlon som nämnts, rea på fjolårsmodeller hos diverse näthandlare, TMP outlet i Åkarp.
Craft & Shimano mest om jag inte minns fel, har en del shimano skor medVilka märken hittar man på TMP i Åkarp?
Då var de här, tog ett par veckor.Ramlade över detta https://neoprocycling.eu/
Om kläderna är bra eller vad som kan tillkomma har jag inte en susning men priserna ser hyggliga ut, i euro.
(Jag volonterar och har beställd en tröja o ett par bibs. En får se hur det blir, hittade hyggliga recensioner)