Stigcyklist
Aktiv medlem
Köpa skor från lake webbutik
Hej är forfarande på jakt efter cykelskor till mtb,och vad jag kommit fram till genom trådarna här på happyride är att lake verkar vara bäst alternativ för mig,har mailat bilder mått mm till lakes support för att få en rekommendation vilka skor jag ska välja, men utan framgång,så tänkte att jag försöker lägga upp allt här och se om man kan få lite mer presis fingervisning.
Jag vill kunna ha ortopediska sulor i skorna så dom behöver ha hyfsad volym,jag har storlek 42-43 i vanliga skor,dessa mått har mina fötter
Och även mått på sulan,som ni ser har jag 100mm bred fot medans sulan är 105mm vilket jag behöver.
Har testat diverse skor i flera butiker,även haft skor hemma och cyklat med,men dom är för trånga och domnar i fötterna.
Tacksam för råd;)
Jag vill kunna ha ortopediska sulor i skorna så dom behöver ha hyfsad volym,jag har storlek 42-43 i vanliga skor,dessa mått har mina fötter
Och även mått på sulan,som ni ser har jag 100mm bred fot medans sulan är 105mm vilket jag behöver.
Har testat diverse skor i flera butiker,även haft skor hemma och cyklat med,men dom är för trånga och domnar i fötterna.
Tacksam för råd;)