Köpa Specialized via nätet, butiker?
Efter att ha velat fram & tillbaka senaste månaderna mellan tiotalet olika cyklar så har jag, äntligen, bestämt mig. Men eftersom jag äntligen har kommit till skott & ska köpa så finns ju såklart cykelf-n inte i Sverige.
Någon som känner till en bra webbutik inom EU som säljer Specialized?
Försöker jaga rätt på en Enduro Comp 29, i mattsvart. I Sverige verkar det vara dött lopp tyvärr. Vad jag hittat än så länge så är den bara avsedd för USA/Kanada men då många webbshoppar har Stumpy EVO 29 i "USA-färger" så hoppas jag fortf. att nån även har en Enduro. Den svarta/blåa ser ut som en barncykel..
Det siter jag hittat än så länge är,
bikescene.co.uk
freeborn.co.uk
evanscycles.com
cyclestore.co.uk
biker-border.de
picocycles.de (som svara på mail & fråga vilken storlek jag sökte!) KANSKE kan få fram en.
shop.farradnet24.de
hibike.com
edinburghbicycle.com
leisurelakesbikes.com
Vilka fler säljer Specialized via nätet? Nånstans i Europa måste det finnas en mattsvart Enduro Comp 29, hjälp mig hitta den!
Någon som känner till en bra webbutik inom EU som säljer Specialized?
Försöker jaga rätt på en Enduro Comp 29, i mattsvart. I Sverige verkar det vara dött lopp tyvärr. Vad jag hittat än så länge så är den bara avsedd för USA/Kanada men då många webbshoppar har Stumpy EVO 29 i "USA-färger" så hoppas jag fortf. att nån även har en Enduro. Den svarta/blåa ser ut som en barncykel..
Det siter jag hittat än så länge är,
bikescene.co.uk
freeborn.co.uk
evanscycles.com
cyclestore.co.uk
biker-border.de
picocycles.de (som svara på mail & fråga vilken storlek jag sökte!) KANSKE kan få fram en.
shop.farradnet24.de
hibike.com
edinburghbicycle.com
leisurelakesbikes.com
Vilka fler säljer Specialized via nätet? Nånstans i Europa måste det finnas en mattsvart Enduro Comp 29, hjälp mig hitta den!