Köpa Specialized via nätet, butiker?

Henrik83

Aktiv medlem
Efter att ha velat fram & tillbaka senaste månaderna mellan tiotalet olika cyklar så har jag, äntligen, bestämt mig. Men eftersom jag äntligen har kommit till skott & ska köpa så finns ju såklart cykelf-n inte i Sverige.

Någon som känner till en bra webbutik inom EU som säljer Specialized?
Försöker jaga rätt på en Enduro Comp 29, i mattsvart. I Sverige verkar det vara dött lopp tyvärr. Vad jag hittat än så länge så är den bara avsedd för USA/Kanada men då många webbshoppar har Stumpy EVO 29 i "USA-färger" så hoppas jag fortf. att nån även har en Enduro. Den svarta/blåa ser ut som en barncykel..
Det siter jag hittat än så länge är,

bikescene.co.uk
freeborn.co.uk
evanscycles.com
cyclestore.co.uk
biker-border.de
picocycles.de (som svara på mail & fråga vilken storlek jag sökte!) KANSKE kan få fram en.
shop.farradnet24.de
hibike.com
edinburghbicycle.com
leisurelakesbikes.com

Vilka fler säljer Specialized via nätet? Nånstans i Europa måste det finnas en mattsvart Enduro Comp 29, hjälp mig hitta den!

Jag handlar av Pete på cyclestore, han tog hem CB fälgar till mig efter att jag frågat via mail.
Grabbens cykel köptes därifrån också, frakten var 10£.

Om den bara är avsedd för den Nordamerikanska marknaden så lär du inte hitta den i butik någonstans i Europa.

Jag fick gubbarna på sportson att skramla fram stumpy evo 29 i usa färgerna, men lätt va d nog inte för dom. Beskedet från specialized europa var tydligen kärvt till en början.

Hagman skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag fick gubbarna på sportson att skramla fram
> stumpy evo 29 i usa färgerna, men lätt va d nog
> inte för dom. Beskedet från specialized europa
> var tydligen kärvt till en början.

Sett "USA-färger" på flera modeller på siterna ovan, bara Enduron jag inte lyckats hitta.
Lite trist att en cykel finns i en färg, men man kan inte köpa den hur som helst. Hoppas dock på att Concept store i Hammarby Sjöstad kan få fram en.

Tillbaka
Topp