Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte två. De känns gedigna och låter riktigt högt om än med en aning falsk ton. Återstår att se hur lång tid det tar innan den på mtbn förolyckas. Ingen annan klocka har hållit särskilt länge där.MIGHTYnoob sa:någon som har beställt den där fejkklockan från aliexpress eller sitter ni bara och tycker?
MIGHTYnoob sa:någon som har beställt den där fejkklockan från aliexpress eller sitter ni bara och tycker?
Appel sa:Miracle skrev:
-------------------------------------------------------
> Hursomhelst så låter ju Rock Bros bra mycket
> bättre än Spurcycle av videon att döma. :-)
> Så en ren kopia är det nog inte riktigt...
>
Skulle vilja påstå tvärtom. I rockbros plinget smyger det sig in en störande disharmoni i efterklangen. Spur plinget är kanske något ljusare men betydligt mer behagligt.
(eller är det tvärtom?)
När sa:Har kört med min nu i vår och den är helt suverän, får personer som går med med hörlurar att reagera, hundägarna hör den på 100m avstånd (hundarna säkert på 200m) och de som går med barnvagnar i bredd flyttar på sig :)
JockeS sa:MIGHTYnoob sa:någon som har beställt den där fejkklockan från aliexpress eller sitter ni bara och tycker?
Jag har köpt den där Rockbros-klockan från Aliexpress, och är riktigt nöjd.
Fungerar klart mkt bättre än någon annan klocka jag provat.
Plingar riktigt högt och jag får mer uppmärksamhet från omgivningen än tidigare.
Kan inte utala mig om skillnaden mellan Spurcycles och Rockbros, men är nöjd som sagt.
Extremt lätt att sätta på och ser bra ut på cykeln.
Fick kommentaren av mina cykelvänner efter lördagens runda att dom ville ha likadan, men vissa tyckte den lät lite tjejig :)
Bengt-re sa:Jag lånade hallo kitty plåster av min dotter för någon sommar sedan. De var tjejiga, men det gick bra ändå konstigt nog.
Akoa sa:Bengt-re sa:Jag lånade hallo kitty plåster av min dotter för någon sommar sedan. De var tjejiga, men det gick bra ändå konstigt nog.
Sjukaste jag någonsin hört. Jag behöver bildbevis annars tror jag det inte
Och funkar den överhuvudtaget alls på vintern? De erfarenheter jag har av ringklockor med hammare som använder plastens elasticitet som fjäder säger mig att den troligtvis förblir relativt tyst under perioden nov-mar.jonja sa:Snygg design, men hur länge kommer plasthammaren att hålla? Ser man till deras diodlysen kan det finnas skäl till oro.