Köpråd cykel till kort flickvän

Tobias.S

Medlem
Hejsan allihopa!

Jag är på jakt efter en hardtail cykel till flickvännen som är 150cm lång.

Cykeln skall användas till lite lätt skogscykling men även som transport till och från skogen.

Jag tar tacksamt emot tips på modeller och även butiker i Skåne med ett bra ut utbud.

Jag har kikat lite på trek marlin 5 wsd på nätet som har sluttande överrör i dem mindre storlekarna, har dock inte hittat en butik som har den hemma ännu så att man kan åka och prova.

Tack på förhand.
Mvh,
Tobias

Senast ändrad:
Det finne en aktuell tråd om cykel till en jätteliten sambo, men det borde kunna fungera även till en flickvän.

Det finne en aktuell tråd om cykel till en jätteliten sambo, men det borde kunna fungera även till en flickvän.

Tusen tack!
Ja flickvännen är ju även min sambo så den passar perfekt haha!

Hur ska det cyklas är standardfrågan? Stig, park? Xc? Osv.
Hej Marr!

Hon har inte haft en cykel sedan barnsben men tanken är få henne att börja cykla med mig för att få lite motion.

Lite lätt skogscykling skall den användas till, bör tilläggas att vi kommer använda cyklarna till och från skogen med så heldämpat var korkat skrivet utav mig.

Mvh Tobias

Bird har små heldämpade, giant liv också.

Ht finns det lite mer, inom rimlig budget. Kolla tex vitus hojarna på crc/wiggle. Canyon har nån osv. Att hitta att provcykla kan generellt vara svårare...

Tillbaka
Topp