Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Köp något du tror passar nu. Byt när du blivit mer erfaren.Spelar det någon större roll vilken gravelcykel jag väljer som nybörjare?
Faktiskt ett ganska bra råd. Man kanske tror att man skall ägna sig åt en viss typ av cykling, men det visar sig bli en helt annan.Nej. Köp något du tror passar nu. Byt när du blivit mer erfaren.
Om det är vad du har råd med, ja.Är denna något för en nybörjare?
Gravel bikes online hos
Köp Gravel Bikes hos oss - Hög kvalitet till låga priser! ✔ Alltid snabba leveranser ✔ Välkommen! - Bikester.sewww.bikester.se
Okej. Jag hade nog kunnat gå upp till 10k men eftersom jag aldrig använt en gravel cykel tidigare så tänkte jag att det kanske är bäst o börja med en billigare variant för att se om jag gillar det. Låter det vettigt?Om det är vad du har råd med, ja.
Allt är dock basic men den är riktigt billig.
Gå åtminstone upp till Serious Gravix One.1. Den är på mer REA än Gravix One, så för endast 800 kronor mer uppgraderas växlarna till 8x2 Sora/Claris ifrån 7x2 Tourney. Tourney växeln är väl okej, men Tourney växelreglage är inte kul.Är denna något för en nybörjare?
Gravel bikes online hos
Köp Gravel Bikes hos oss - Hög kvalitet till låga priser! ✔ Alltid snabba leveranser ✔ Välkommen! - Bikester.sewww.bikester.se
Grymt! Stort tack! Blir nog en beställning på denna cykel.Gå åtminstone upp till Serious Gravix One.1. Den är på mer REA än Gravix One, så för endast 800 kronor mer uppgraderas växlarna till Claris/Sora ifrån Tourney. Tourney växeln är väl okej, men Tourney växelreglage är inte kul.
Du får också en nybörjarvänlig 11-32T kasett som gör det enklare att klättra på One.1 istället för 12-28T kassetten på One.
Håller med EricOkej. Jag hade nog kunnat gå upp till 10k men eftersom jag aldrig använt en gravel cykel tidigare så tänkte jag att det kanske är bäst o börja med en billigare variant för att se om jag gillar det. Låter det vettigt?