nordicmonkey
Aktiv medlem
Köpråd Kona Honzo
Letar en ny cykel då jag sålt min Unit X och vill ha något mer stigorienterat. Cyklar mest runt Hellas och Huddinge. Blir oftast 30 min transportsträcka när jag är ute så en HT borde passa bra.
Har fastnat för Honzo och vill helst köpa i butik men kan tänka mig att köpa på nätet också. Har förstått att det är väldigt ont om cyklar överallt.
Det som verkar gå att få tag på just nu är.
www.bikester.se
- Bra pris
- Oklart om det är samma som 2021 Honzo på Kona's hemsida då den här är svart
- Tråkigt specad. Är 11 delat deore sämre än 12 delat förutom 1 del mindre?
konaworld.com
2020 model som jag kan få för 20 000.
- Tror den har bra spec. Något jag ska se upp för?
- Gillar inte färgen.
www.bikester.se
2020 model som jag kan testa i butik.
- Något jag ska se upp med specen?
Andra cyklar jag har kollat på är
- Specialized Fuse men den verkar inte finnas i Sverige.
- Merida Big Trail får vänta till jan
- Sonder Signal st
Har jag missat någon liknande cykel som jag kan få tag på i höst? Eller någon jag ska tänka på Honzo modellerna ovan?
Har fastnat för Honzo och vill helst köpa i butik men kan tänka mig att köpa på nätet också. Har förstått att det är väldigt ont om cyklar överallt.
Det som verkar gå att få tag på just nu är.
Kona Honzo SE | bikester.se
Kona Honzo SE - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Kona Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
- Oklart om det är samma som 2021 Honzo på Kona's hemsida då den här är svart
- Tråkigt specad. Är 11 delat deore sämre än 12 delat förutom 1 del mindre?
Big Honzo
Returning to the hardtail lineup is the beloved Big Honzo. Its classic lines and low stand over have made it a favorite for all types of riders. This year we have two Big Honzos that hit the mark for something different. 130mm of front travel, 27.5+ tires and the ability to switch to 29” wheels...
- Tror den har bra spec. Något jag ska se upp för?
- Gillar inte färgen.
Kona Big Honzo DL | bikester.se
Kona Big Honzo DL - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Kona Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
- Något jag ska se upp med specen?
Andra cyklar jag har kollat på är
- Specialized Fuse men den verkar inte finnas i Sverige.
- Merida Big Trail får vänta till jan
- Sonder Signal st
Har jag missat någon liknande cykel som jag kan få tag på i höst? Eller någon jag ska tänka på Honzo modellerna ovan?
Senast ändrad: