Köpråd XC mtb

Busvirre

Medlem
Köpråd XC mtb
Hej!
Nu har jag velat och velat och har kommit fram till att jag ska ha en XC hoj med 100-120mm slag.
Budget: Ca 35k
Längd: 183
Vikt: 95kg
Vilken är den mest prisvärda hojen och vilken rekommenderar ni?
Jag har kikat på spark 920 och Epic men jag antar att det finns mer hoj för pengarna än så.

Tack på förhand!
Mvh vilsen själ

Senast ändrad:
Köpråd XC mtb
Det är ju ingen raketforskning att jämföra själv vad som är mest prisvärt, då det bara är det som spelar roll. Jämför varje intressant cykel från alla tillverkare (nästan alla märken du kommer på har en bra xc MTB), sätt delarna mot varandra så får du fram mest prisvärd, då det var vad du var ute efter.
Mvh drygt svar till vag undran... En bra cykel som du trivs på är bättre än prisvärd för övrigt.

Köpråd XC mtb
NickPick sa:
Det är ju ingen raketforskning att jämföra själv vad som är mest prisvärt, då det bara är det som spelar roll. Jämför varje intressant cykel från alla tillverkare (nästan alla märken du kommer på har en bra xc MTB), sätt delarna mot varandra så får du fram mest prisvärd, då det var vad du var ute efter.
Mvh drygt svar till vag undran... En bra cykel som du trivs på är bättre än prisvärd för övrigt.

Om jag hade bra koll på komponenter och diverse cykelmärken så skulle jag väl inte fråga här?

Tillbaka
Topp