Köpt ny cykel idag!

Ändy

Ny medlem
Köpt ny cykel idag!
Är ny här. Har i ett par års tid cyklat XC. Men på senaste tiden blivit ruskigt sugen på freeride. Köpte en helsvart Kona Stinky idag på cykloteket. Står i rummet och glänser nu men ska snart ut och bekänna färg. Är så glad så ja va tvungen att skriva av mig :)

Mvh
//AnderS
1:a inlägget på happymtb :)

Köpt ny cykel idag!
Hjälmen jag ville ha va slut, kommer in under veckan, betalad å klar, bara åka och hämta.
Skydd blir det i massor.
hehe, sista inlägget får vi verkligen hoppas att det inte är ;)

Mvh

Köpt ny cykel idag!
Uhh, vilken snygg hoj!!
Läste lite spec och undrar vad är "Kona Jackshit"? :)

Mvh: Jim
(nyfrälst, väntar fortfarande på första vurpan)

Köpt ny cykel idag!
Var det Simon som sålde den??..Akta så hon inte kommer hem till dig å snor den;).
Fast nu har ju hon blivit kär i en Santa Cruz=)

Köpt ny cykel idag!
Kaijan Skrev:
-------------------------------------------------------
> Var det Simon som sålde den??..Akta så hon inte
> kommer hem till dig å snor den;).
> Fast nu har ju hon blivit kär i en Santa Cruz=)
>
> FORZA BAJEN!!!!!!!

nee, men hon stog å kollade :)

Köpt ny cykel idag!
Tror att den kostar 20.000 kr ? Om jag inte minns fel ?

==============================================
Det enda som tar skada är du,inte cykeln.

Köpt ny cykel idag!
*Drägglar också*. Wow, vilken hoj. Ny blir jag lite avis allt! =).

Svart klär Kona utmärkt tycker jag. En kille i Alingsås hr en svart Stinky Primo. Den var inte häller dålig kan jag tala om!

Grattis till en superb hoj.

/ EriC - Börjar fundera på en ny ram ...typ en stinky ;-)

Köpt ny cykel idag!
jodå jag både kollade, dregglade o blev sur att nu finns ju inga Stinky att leka med i affären kvar!!!
Svart är en special edition 2004 som gjordes av Kona i juni i få exemplar, vi fick en s, en M och en L bara. Riktigt snygg, det är samma färg som coiler dee lux 2004. Men jag ska ju sluta dreggla mitt hjärta brinner för en vit snygging som heter Heckler ;)

Köpt ny cykel idag!
Vit, med en Sherman firefly o Saint rakt av ....skit jag behöver också plast skydd till tangentbordet ...
Glömde säga till Ändy: GRATTIS, du har köpt en grym cykel! Vad ska du ha för hjälm?

Köpt ny cykel idag!
Jomper, jag tror du borde sälja happy-haklappar också, kanske hade det besparat en del tagnentbord här och var. Jag skulle iaf. köpt mig en eller 2 ;-)

Tillbaka
Topp