Köpte ny cykel idag!

Not_falling

Ny medlem
Köpte ny cykel idag!
Köpte en ny cykel ida, de blev en Mongoose led tror ja den heter :S kunde inte låta bli när den va nedsatt ifrån 6995kr te 4100kr . Det som ja är orolig för är gaffeln det är då en RST Gila T4, men ja undrar om den håller? fast den är ju ganska kraftig och funkar bra =) tacksam för svar MvH Alex

Köpte ny cykel idag!
Rst är väl inte någon direkt höjdargaffel. Men den funkar ju i början i alla fall =).
Kör till den går sönder och byt sedan, men tänkt inte på sådant nu. Ut å ha kul i stället!! ;-)

Och grattis till nya hojen!!

Köpte ny cykel idag!
hoho :P, min rst gaffel har funkat perfekt tills jag droppade 1.5 m till platt idag :), då blev den lite mer framåtlutad och jag fick rejält ont i bröstet...tur att dj3an och nya ramen snart kommer :)

Köpte ny cykel idag!
Jag trodde att mongoose inte fanns längre,hörde av en cykelhandlare att dom konkat.
Har själv en,men den har några år på nacken.

Köpte ny cykel idag!
Jodå , mongoose finns fortfarande. Min e dock en kopia tror jag , men jag såg orginalet i affär så sent som för 3 veckor sen. Och den vägde absolut inte lika mycket som min kopia gör :/

Köpte ny cykel idag!
Ok... då va den cykelhandlaren inte så vetande.
Den jag har är lätt nog åt mej.
Men har en gt aggressor ram ligger och väntar på att få lite detaljer.
Fast jag är tveksam till att den är lättare

Köpte ny cykel idag!
Ut och ha kul, ja då de har ja haft =) Gaffeln funkade bra ida iaf , men den är lite mjuk.. har inte tagit reda på vad det är för dämpare än, hon i butiken va lite oerfaren hehe... men de e ju en ganska billig modell tror ja, så kan man fixa den lite hårdare än va den är (den är justerbar men blir inte tillräkligt hård) nån som vet hur man kan fixa det?

Tillbaka
Topp