Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
det går bra, kör så det ryker. skydda gärna lager mot den salta svetten med en handduk eller de för ändamålet framtagna svettskydden som man sätter dit mellan styre och sadelstolpe.
bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Tänk också på att du inte kan stå och bryta
> så som man gör på en spinninghoj. Kör alla
> intervaller sittande.
> /J
Hoppsan! Det har jag gjort (vissa träningsscheman är utformade så ur tacx:s hemsida). Ska jag sluta med det? I så fall, varför?
Nej, det gör den inte, trainerträning sliter mindre på ramen än lvg-körning. Tour har så klart testat det för några år sedan ;-): "Die Angst, dass das Rad beim Rollentraining brechen könnte, ist dennoch weitgehend unbegründet" - kolla på http://www.tour-magazin.de/?p=173. Fina, tyska diagram utlovas!
Det viktigaste är bara att du tvättar dina brallor med assos egna tvättmedel! Och om du använder lampa från biltema på finracern lägg den i frysen och hoppa över instruktionerna.
evo skrev:
> bigmollo skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tänk också på att du inte kan stå och bryta
> > så som man gör på en spinninghoj. Kör alla
> > intervaller sittande.
> > /J
>
> Hoppsan! Det har jag gjort (vissa träningsscheman
> är utformade så ur tacx:s hemsida). Ska jag
> sluta med det? I så fall, varför?
Man kan stå upp också. T.ex vid styrkeintervaller eller dylikt. Tänk bara på att inte bryta hojen i seidled.
Mr. Scott skrev:
> Jag tycker svetten är värst! Styrlager,
> expander/starnut, wires, skruvar till styrstam är
> exempel på vad som kan behöva bytas.
JKolmo skrev:
> Eller kör på rullar istf trainer. Mycket
> roligare (IMO) men man missar iofs att kunna köra
> med motstånd.
+1, rullar is da shit jämfört med trainer. :-) Det finns motstånd till rullar också, har det till min Tacx Ecotrax. Magnetmotstånd med fem olika lägen. Dock är det roligare att trampa med hög fart, så det är sällan det blir tunga pass med låg fart även om det går bra det med.
NiklasL skrev:
> Ni behöver en Kurt Kinetic Rock and Roll! :-)
>
>
Hahaha, det var nog den lökigaste reklam jag sett i hela mitt liv :D! Bäst var på slutet när de växlade fram och tillbaka mellan trainer och landsväg för att man VERKLIGEN skulle kunna se att cykeln
rörde sig i sidled på samma sätt. (Nu vill jag inte på något vis skryta med min uppfattningsförmåga, men jag hade faktiskt fattat redan innan!)
Skriv mig på min näsa.
Nu ska jag se den igen! Rock n Roll på er!