Kort film, 5 min...sanslöst!

Sett den tidigare, men det finns 2 saker jag gillar skarpt med denna, förutom att han är äckligt säker...lite subtilt men.
1. Det faktum att han lägger tillbaka bommen.
2. De två personerna som kollar vart han tog vägen precis i slutet av filmen, så snopet :-)

Jag hade inte sett den innan så tack för länken.
Det är verkligen förbluffande att det över huvudtaget är möjligt att cykla på det viset. Jag bugar i djupaste vördnad och respekt.

Jag ser detta första gången också, och står gärna ut om denna länk postas i 10 trådar till.
Han tar vidare där ryan leech slutade och tar urban/trial cyklingen till en helt ny nivå.

SINNESSJUKT!!

Har han markerat ett paradigmskifte tro?

Har inte heller sett den tidigare.
Det jag reflekterade över (förutom att det är grumt) är att han har frihjul och samtidigt kan cykla bakåt. Är det normalt på sådana cyklar?

Stumpy skrev:
-------------------------------------------------------
> Har inte heller sett den tidigare.
> Det jag reflekterade över (förutom att det är
> grumt) är att han har frihjul och samtidigt kan
> cykla bakåt. Är det normalt på sådana cyklar?

Jag är rädd för att det är normalt i den kretsen. Helt chockerande vad vissa kan anse som normalt. Lägg märke till att han måste hänga med och trampa bakåt för att det skall gå, annars skulle man va tvungen att montera frihjulet åt fel håll (när kommer den filmen?).

Det man för 8-9 år sen kallade "Huck" och behövde 6-8" slag i bak och en monster T i fram (gäller kankse även nu) gjorde den galningen med helstelt...RESPEKT!

Stumpy skrev:
-------------------------------------------------------
> Har inte heller sett den tidigare.
> Det jag reflekterade över (förutom att det är
> grumt) är att han har frihjul och samtidigt kan
> cykla bakåt. Är det normalt på sådana cyklar?

När cyklar han bakåt? Han landar väl bara baklänges och så fortsätter cykeln åt det hållet. Och så måste han trampa bakåt för att pedalerna på cyklar gör det när man rullar bakåt.

Tillbaka
Topp