Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser riktigt fin ut. Alllt utom 25 mm fälgar, en detalj som iofs är lätt att åtgärda.marr sa:
Sixten Fors sa:Ser riktigt fin ut. Alllt utom 25 mm fälgar, en detalj som iofs är lätt att åtgärda.marr sa:
marr sa:
Martinmat sa:Santa Cruz tallboy, kör en själv men med 130 gaffel.
Berk sa:Det verkar finnas flera cyklar som uppfyller alla krav förutom HA. Har du övervägt angle-set?
Fantastiskt rolig cykel som funkar till allt utom det värsta downhillstöket. Visst 130 gaffel men det gör inget. Känns xc när man kör xc och känns enduro när man kör enduro. Kan inte bli bättre...Stream sa:Giant Trance 29 kanske?
Luthman Photography sa:Jag slår ändå ett slag för en Spark. Jag har en Genius och jag hatade hela idén med twinlock redan innan jag köpte den. Det första jag gjorde var att klippa av kabeln till gaffeln. Den är osexig, saknar själ och att äga den känns lite som att köpa sina underkläder på Ica maxi. Men den är snabb och rolig att cykla på och det räcker för mig, min läggning gör att jag inte behöver ha en spexig cykel. Jag betvivlar att Sparken är sämre i sin kategori.
Raggamuffin sa:marr sa:
Inte dum.
Mesta rätt förutom HA.
Martinmat sa:Raggamuffin sa:marr sa:
Inte dum.
Mesta rätt förutom HA.
Med 130 får du 67,5 i HA. Men om 67 är en absolut siffra för dig då är det ju kört såklart.... /
Stream sa:Giant Trance 29 kanske?
onyx3 sa:Du verkar ju kolla på lite mer premium-prylar men jag kastar in den här på skoj. Den har förvånansvärt modern geo för att vara en "xc-fulkines". Minus för kabeldragning förbi dämparen som nog riskerar att bli skavd.
http://www.carbonda.com/mountain/full-suspension/98.html
Raggamuffin sa:Trancen går också bort även om den verkar fin.
Henrik83 sa:Raggamuffin sa:Trancen går också bort även om den verkar fin.
Vad faller den på?
Vad blev det då?
Jag kan ta de där skitbromsarna ;) du kan få ett par slx. Nya.Ja va bidde det då?
Det blev en Alpha med
XTR M9000 / M8000 / XX1 / Garbaruk blandning
Bikeyoke divine 125mm
SID Ultimate 35mm race day
Än så länge Ibis Logo Carbon hjul
Raceface 720 styre som jag inte vet om jag ska byta till ett 740
Hope T3 E4 skitbromsar med XT 180/160 skivor.
Supernöjd, det är som att cykla på Ripmon med skillnaden att den svarar som en XC-hoj. Solket är bara att knappen på twistlocken och dropperreglage hamnar dumt för min tumme, kan inte vrida det heller då höljena från handtaget krockar med bromsen, oklart hur jag löser det. Höljena ska snyggas till bara jag bestämmer mig angående styret.
12,6 kg enligt foto.
Visa bilaga 415758Visa bilaga 415759Visa bilaga 415760Visa bilaga 415761Visa bilaga 415762
Jag kan ta de där skitbromsarna ;) du kan få ett par slx. Nya.
Haha :)Nej jag ska klaga på dem i minst 5 år till :)
Det räcker ju till alldeles lagom på den här cykeln.
Så jäkla fet hoj !Ja va bidde det då?
Det blev en Alpha med
XTR M9000 / M8000 / XX1 / Garbaruk blandning
Bikeyoke divine 125mm
SID Ultimate 35mm race day
Än så länge Ibis Logo Carbon hjul
Raceface 720 styre som jag inte vet om jag ska byta till ett 740
Hope T3 E4 skitbromsar med XT 180/160 skivor.
Supernöjd, det är som att cykla på Ripmon med skillnaden att den svarar som en XC-hoj. Solket är bara att knappen på twistlocken och dropperreglage hamnar dumt för min tumme, kan inte vrida det heller då höljena från handtaget krockar med bromsen, oklart hur jag löser det. Höljena ska snyggas till bara jag bestämmer mig angående styret.
12,6 kg enligt foto.
Visa bilaga 415758Visa bilaga 415759Visa bilaga 415760Visa bilaga 415761Visa bilaga 415762