Kosttillskott och annat humbug

ipv6 skrev:
-------------------------------------------------------
> Stuvstaix skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > hobbit skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Vilken helt fantastisk tråd!
> > >
> > > Men när kommer beskrivning av
> > > under-träning-intag och
> > efter-träning-intag??
> > > Jag sitter på nålar här!
> > >
> > > /H
> >
> > Det kommer, är i Åre just nu. Måste fokusera
> > på ANNAT i helgen.
>
> Vad hände?

Jag råkade kliva på som VD för ett bolag. Träning och kost ligger på "samma nivå", forumaktiviteten har fått stryka lite på foten för närvarande.

schture skrev:
> Tillåter bolaget att VD'n sitter hemma och mixar
> pulver på fritiden? :-)

Ja, mer än att jag sitter och häckar framför TV4 som en fågelholk. Vi har inga ambitioner att vara normala.

Stuvstaix, Får du märkbart högre testosteronvärde efter Daa eller går du bara efter rapporten om 42% ökning? Samt hur märker du det?

Har du intresse av att skriva lite om gram/portion av de olika ingredienserna av dina pre och post drinkar...
Jag såg diskussionen på Kollo om din "post-blandning" Vad blev slut blandningen?

T skrev:
> Här kan man läsa lite om sockerinnehåll i olika
> drycker:
> http://metrobloggen.se/cougar/hur_manga_sockerbita
> r_innehaller_din_favoritdryckr/

Shit så sent på det man är... Varför hackar alla på CocaCola?
Fanta, 7-up, Zingo, Mer - apelsin... Alla har högre socker innehåll. Fan, Önos saft är i samma kategori som Cocacola, eller "värre". Köper ni någonsin smoothies färdiga i butik? Det går väll inte att hitta någon som har lägre socker innehåll än Cocacola. Fan. Cocacola är livets dryck. Utan kolhydraterna från Cola, pasta och ketchup hade jag inte överlevt tonåren.

Helt offtopic... Vad ska man stoppa i sig för att få en kick när man är ute och klättrar i 6 timmar? Föga förvånande så gör inte cocacola och snickers susen... För att inte nämna att snickers var jäkligt jobbigt att äta efter att ha varit i solen i flera timmar.
B!

Vitargo-Gel-Citrus-800x600.jpg

Gah... Citron. Nänä. Inte apelsin i heller, men så kom tredje alternativet. Cola. Det är ett alternativ. Inte för att det var billigt, men jag kanske kan prova att få tag i ett test lokalt, och köpa en låda om det fungerar. Och vad är det som gäller? Slicka i sig hela på en gång?
B!

Tillbaka
Topp