KTM Dam Mtb

grönbike

Ny medlem
KTM Dam Mtb
Hej
Är det någon som vet om Ktm Baggy Sue Mtb är ett bra val till en träningsvillig tjej.
var kan man köpa en sådan cykel och är det någon som vet vad den kostar.

KTM Dam Mtb
Den ser sjukt osmutt ut. Varför vill ni ha en sådan?

Det finns tusen trådar om cykelval, så sök lite. Tex. Cube & Canyon från Tyskland brukar vara specade med bra mycket bättre komponenter (och snyggare).

Oftast brukar lila eller rosa cyklar, samt cyklar med fjärilar vara ett nedköp ;)

KTM Dam Mtb
57168.jpg

Så illa var det inte tyckte jag. Länna Sport har ganska gott om KTM & själv älskar jag märket.

KTM Dam Mtb
Är cykeln svart/vit (sadeln undantaget) även i verkligheten, eller är det en reklamare som lider av form-före-funktion/instagramsjukan?

KTM brukar ju annars ha snygg & iögonfallande färgsättning.

Edit: Ser nu på plattan att den är grå/vit (snygg), på thinkpaden:s kassa skärm såg det annorlunda ut.

Senast ändrad:
KTM Dam Mtb
Vilket otroligt märkligt inlägg. Om du inte vet något om hojen, inte vet om den går att köpa och inte vet vad den kostar, varför har du ens övervägt den?

KTM Dam Mtb
mzi skrev:
-------------------------------------------------------
> Vilket otroligt märkligt inlägg. Om du inte vet
> något om hojen, inte vet om den går att köpa
> och inte vet vad den kostar, varför har du ens
> övervägt den?

KTM får lite gratis nättid!
Den skulle plats i "fula cyklar"tråden.

Senast ändrad:
KTM Dam Mtb
Länken nedan finns den för 850 euro. 2013 för 899 på Toma Versand.

Det är ett högt pris för vad man får tycker jag.

Jag kan inte sätta finger på vad det är som gör det men den ser på nåt sätt ut som en riktig billig leksakscykel.

Är det nån speciell koppling du har till KTM, heter tjejen Sue eller varför fråga om just denna modell? :)

http://www.bikediscount.com/ItemDet...4&ig1id=456&iid=10536&mi=0&hasv=1&webi=0&pr=0

KTM Dam Mtb
Hej grönbike!
Trevligt att du vill ute i skogen o cykla!
Precis som tidigare nämnts kan du troligen få mer cykel för pengarna, om du är villig att vidga vyerna något.
Men du kanske har någon speciell anledning till detta val, vad vet jag?
Om vi vänder på frågeställningen.
1. Hur har du tänkt att använda MTB? Vilken typ av cykling? Pendling, grusväg, lättare stigar (typ stig där man skulle kunna gå med barnvagn) eller är det ännu "brötigare" stigar?
2. Vad har du för pristak?
3. Vad har du för erfarenheter från cykling o ev cykelomvårdnad sedan tidigare?

Generellt kan man väl säga att dam-modeller har en tendens att vara ner-spec'ade, om detta har med att en tjej normalt sett är lättare eller förväntas köra försiktigare vill jag låta vara osagt, men du kan oftast hitta en bättre hoj om du tittar efter en liten herr-modell. Detsamma gäller om du kan tänka dig att handla över internet.
Är du en nybörjare och/eller inte är sugen på att meka med cykeln rekommenderar jag starkt att köpa cykeln lokalt, vilket också gör priset dyrare MEN då kan du få hjälp med storleksval, ev efteranpassningar och justeringar samt service, vilket kan vara värt MYCKET.
Det viktigaste är att du har kul på din cykel ;)

// Larsa

KTM Dam Mtb
Serenyeti skrev:
-------------------------------------------------------
> stopp stopp stopp! Det heter "att du har kul på
> din KTM" annars är det OT ;)

Självklart ;)

Konstigt att det inte finns någon respons ifrån TS :/

// Larsa

Tillbaka
Topp