Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
oskaren sa:Beställde från kullagergrossisten tidigare i veckan, kom i brevlådan dagen efter. Lagren har väldigt lite fett i sig så man får öppna upp dom och trycka fulla med fett. Tätningarna satt ganska löst också, kanske släpper in skit?
flygrc sa:oskaren sa:Beställde från kullagergrossisten tidigare i veckan, kom i brevlådan dagen efter. Lagren har väldigt lite fett i sig så man får öppna upp dom och trycka fulla med fett. Tätningarna satt ganska löst också, kanske släpper in skit?
Ska man ha lager till nästa stillastående grejor så kan man ju maxa med fett men annars är den vanligaste lagerhaveriorsaken översmörjning.
Jag har bra erfarenhet av lager från kullagergrossisten, använder dem i RC modeller.
SKF har aldrig gjort 61803-2RSL i GBG utan närmaste lager (hö-hö) är landskrona.Konkret sa:Skf ligger i Göteborg.
Veloform har väl öppet på lördagar, han verkar ju ha precis exakt allt i någon låda i alla fall när jag frågat om något :).landen sa:Finns det något ställe där man kan få tag i lager en lördag i Göteborg tro? Behöver ett nytt 17x26x5 vanligt lager med gummitätning till en body. Vet att Biltema har, men såklart inte denna storlek. Finns det inte fler liknande butiker som har kullager?
Sävedalens Cykel har 3 st olika 17x26x5 i lager enligt hemsidan! Öppet idag lördag 10 - 14.landen sa:Finns det något ställe där man kan få tag i lager en lördag i Göteborg tro? Behöver ett nytt 17x26x5 vanligt lager med gummitätning till en body. Vet att Biltema har, men såklart inte denna storlek. Finns det inte fler liknande butiker som har kullager?
Nu heter lagret faktiskt 6803-2RS.emmer sa:SKF har aldrig gjort 61803-2RSL i GBG utan närmaste lager (hö-hö) är landskrona.Konkret sa:Skf ligger i Göteborg.
Ja, eller så googlar man lite mer frenetiskt så löser sig allt... :-)emmer sa:Bästa sättet till snabb lösning är nog att hitta en gammal campa/fulcrum -freehub (OS) och plocka ur lagren ur den. [Ge fasen i mina OS-bodys!] Inte det enklaste kanske...
JTF sa:Nu heter lagret faktiskt 6803-2RS.emmer sa:SKF har aldrig gjort 61803-2RSL i GBG utan närmaste lager (hö-hö) är landskrona.
Det är samma sak där '1' är där för att markera att '8' är mindre än '0' även om normalt är ökad sektion med ökad stolek på nuffran.
Lagertypen är '6' storleken på sektionen '18' (oftast kortat till '8' utom för SKF/FAG och andra "finlager") och storleken '03'.
emmer sa:SKF har aldrig gjort 61803-2RSL i GBG utan närmaste lager (hö-hö) är landskrona.Konkret sa:Skf ligger i Göteborg.
Bästa sättet till snabb lösning är nog att hitta en gammal campa/fulcrum -freehub (OS) och plocka ur lagren ur den. [Ge fasen i mina OS-bodys!] Inte det enklaste kanske...
Det är väl typiskt idioter som (inga namn) att vara analt med korrekthet hos futiliteter men inte posta något som bidrar till TS i tråden.Konkret sa:Bruka allvar!emmer sa:SKF har aldrig gjort 61803-2RSL i GBG utan närmaste lager (hö-hö) är landskrona.Konkret sa:Skf ligger i Göteborg.
Bästa sättet till snabb lösning är nog att hitta en gammal campa/fulcrum -freehub (OS) och plocka ur lagren ur den. [Ge fasen i mina OS-bodys!] Inte det enklaste kanske...
Skf ligger i Göteborg!
flygrc sa:oskaren sa:Beställde från kullagergrossisten tidigare i veckan, kom i brevlådan dagen efter. Lagren har väldigt lite fett i sig så man får öppna upp dom och trycka fulla med fett. Tätningarna satt ganska löst också, kanske släpper in skit?
Ska man ha lager till nästa stillastående grejor så kan man ju maxa med fett men annars är den vanligaste lagerhaveriorsaken översmörjning.
Jag har bra erfarenhet av lager från kullagergrossisten, använder dem i RC modeller.
Det är faktiskt huvudkontoret för hela världen också:-)emmer sa:Det är väl typiskt idioter som (inga namn) att vara analt med korrekthet hos futiliteter men inte posta något som bidrar till TS i tråden.Konkret sa:Bruka allvar!emmer sa:SKF har aldrig gjort 61803-2RSL i GBG utan närmaste lager (hö-hö) är landskrona.Konkret sa:Skf ligger i Göteborg.
Skf ligger i Göteborg!
Fåniga catchphrases har (inga namn) oxå.
emmer sa:Det är väl typiskt idioter som (inga namn) att vara analt med korrekthet hos futiliteter men inte posta något som bidrar till TS i tråden.Konkret sa:Bruka allvar!emmer sa:SKF har aldrig gjort 61803-2RSL i GBG utan närmaste lager (hö-hö) är landskrona.Konkret sa:Skf ligger i Göteborg.
Skf ligger i Göteborg!
Fåniga catchphrases har (inga namn) oxå.