Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
Kunskapskanalen 21.00 har en Randocyklare av klass.
Han hade svårt att hitta hem.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och INSTAGRAM!!Här finns lite mer kött på benen: http://www.bikechina.com/heinzstucke1z.html
Synd att han inte hade internet, smartphone, en drönare och en blogg --- ?
Tänk dig den filmediteringen när du är tillbaka :)"Älskling, jag sticker ut och cyklar en sväng!"
- När kommer du hem?
"2073 ungefär."
"Älskling, jag går ner i källaren och editerar filmerna från resan!"Tänk dig den filmediteringen när du är tillbaka :)
Vad ledsen han kommer att bli när han kommer hem och inser att det som gjort är omöjligt. Sedan att det inte heller finns registrerat på Strava, för då har det inte hänt.Han har ju inga skivbromsar!(gårjuinteattcyklautanharjaglästhär) allt är en lögn!..?
Han var väl upptagen med att cykla.Här finns lite mer kött på benen: http://www.bikechina.com/heinzstucke1z.html
Synd att han inte hade internet, smartphone, en drönare och en blogg --- ?
Vilken jäkla strava det hade vart! ??Vad ledsen han kommer att bli när han kommer hem och inser att det som gjort är omöjligt. Sedan att det inte heller finns registrerat på Strava, för då har det inte hänt.
Ditt nick förpliktigar....Mmm, kräver nog sin man att cykla i 50år, SÅ jävla roligt är det ju inte.
Tubeless?Det borde handlat mer om cykeln.
Frågan är inte om han kör tubeless. Frågan är om han kör Stan’s, Muc Off eller Orange tätningsvätska.Tubeless?
Men ändå finns det ju folk som cyklar långt.Ja en märklig historia, det krävs nog en mkt speciell person. Själv tycker jag filmen är ganska kass, den berättar inte mkt om själva resorna, mest om hans pensionärsliv. Kolla oxo länken ovan.
Sådana resor är ju inte möjligt längre, stora delar av afrika och mellanöstern är numera fulla av beväpnade galningar. Och dom flesta andra länder har väldigt strikta visumkrav.
Edit: Så tråkigt att det har gått utför med världen sen dess.....
Arty Farty FilmIntressant ändå, synd att det inte alls egentligen handlade om resorna och upplevelserna, han hade ju ändå mycket material och foton sparat
Född 1940 01 1172 år och rollator?
Du kanske skulle kolla in Itchy Boots på youtube. Ger lite annan bild av möjligheterna att resa över hela världen idag.Ja en märklig historia, det krävs nog en mkt speciell person. Själv tycker jag filmen är ganska kass, den berättar inte mkt om själva resorna, mest om hans pensionärsliv. Kolla oxo länken ovan.
Sådana resor är ju inte möjligt längre, stora delar av afrika och mellanöstern är numera fulla av beväpnade galningar. Och dom flesta andra länder har väldigt strikta visumkrav.
Edit: Så tråkigt att det har gått utför med världen sen dess.....