Kvällstur/y-slingan

Lilldykarn

Ny medlem
Kvällstur/y-slingan
Jag och Pappa stack ner till y-slingan för att trampa runt några varv i mörkret.
Inga lösa hundar eller tanter med stavar,bara att trampa på å vara glad.
Vi körde på i ett gott prat tempo men på onsdag kör vi på lite hårdare...
Jocke & Jonas
 
Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp