Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag gissar på etapp 14. Några pengar sätter jag dock inte på det.Henrik_E sa:Vi borde ha vadslagning om vilken etapp Richie Porte kommer krascha bort sig på.
Miss Lycka 2.0 sa:Han är bättre på spanska. Vill du att han pratar det istället?
Äh, i den klassen är de ju rena amatörer. Hade jag fått köra hade du fått se en tidsförlust av häpnadsväckande storlek. Hade garanterat missat maxtiden!emmer sa:Förvånansvärt att det går förlora så mycket tid på en så kort sträcka :-)
Han tappade 13 och en halv minut idag på andra etappen, så jag vågar spå att han inte kommer vinna i alla fall.Henrik_E sa:Vi borde ha vadslagning om vilken etapp Richie Porte kommer krascha bort sig på.
Henrik_E sa:Han tappade 13 och en halv minut idag på andra etappen, så jag vågar spå att han inte kommer vinna i alla fall.Henrik_E sa:Vi borde ha vadslagning om vilken etapp Richie Porte kommer krascha bort sig på.
GoranS sa:Enda säkra sättet att inte vurpa på en etapp torde nog vara att inte starta på den. Skulle inte bli jätteförvånad om Richie begagnar den taktiken inom en inte alltför avlägsen framtid.
Tvärtom?NLC sa:GoranS sa:Enda säkra sättet att inte vurpa på en etapp torde nog vara att inte starta på den. Skulle inte bli jätteförvånad om Richie begagnar den taktiken inom en inte alltför avlägsen framtid.
Jag hörde någon tvärtom påstå att nu när han redan är borträknad från GC-kampen skulle det sätta honom i en bättre situation att slutföra Vueltan utan vurpa.
GoranS sa:Tvärtom?NLC sa:GoranS sa:Enda säkra sättet att inte vurpa på en etapp torde nog vara att inte starta på den. Skulle inte bli jätteförvånad om Richie begagnar den taktiken inom en inte alltför avlägsen framtid.
Jag hörde någon tvärtom påstå att nu när han redan är borträknad från GC-kampen skulle det sätta honom i en bättre situation att slutföra Vueltan utan vurpa.
Jag tycker inte att de två påståendena
a) bryter han så vurpar han inte på loppet
b) om han är avhängd i totalen gör det att han har större chans att fullfölja loppet utan vurpa
står i motsatsförhållande till varandra.
Tror han har kommit på ett trick...NLC sa:Jag tänkte mer på första meningen - att säkraste sättet att inte vurpa på en etapp torde varar att inte starta. Då blir det också svårt att fullfölja.GoranS sa:Tvärtom?NLC sa:Jag hörde någon tvärtom påstå att nu när han redan är borträknad från GC-kampen skulle det sätta honom i en bättre situation att slutföra Vueltan utan vurpa.GoranS sa:Enda säkra sättet att inte vurpa på en etapp torde nog vara att inte starta på den. Skulle inte bli jätteförvånad om Richie begagnar den taktiken inom en inte alltför avlägsen framtid.
Jag tycker inte att de två påståendena
a) bryter han så vurpar han inte på loppet
b) om han är avhängd i totalen gör det att han har större chans att fullfölja loppet utan vurpa
står i motsatsförhållande till varandra.