Lamp fråga Huvud/Styret?
Hej hej.
Har precis bestämt mej för att cykla i vinter då jag aldrig gjort det innan för att jag inte har skaffat mej någon lampa.
Nu så skaffade jag en lampa å kom på ett problem å kan inte bestämma mej för vad som är best,
Har bara en lampa å får la se om jag har råd att skaffa en till fram över men inte så lätt när man inte har så mycket pengar :P
Då till frågan när man bara har en lampa vad är bäst/fördelar och nackdelar med att plasera den på
Hjälmen eller på styret?
Hur gör du å varför om du bara har en lampa?
Har precis bestämt mej för att cykla i vinter då jag aldrig gjort det innan för att jag inte har skaffat mej någon lampa.
Nu så skaffade jag en lampa å kom på ett problem å kan inte bestämma mej för vad som är best,
Har bara en lampa å får la se om jag har råd att skaffa en till fram över men inte så lätt när man inte har så mycket pengar :P
Då till frågan när man bara har en lampa vad är bäst/fördelar och nackdelar med att plasera den på
Hjälmen eller på styret?
Hur gör du å varför om du bara har en lampa?
Senast redigerad av en moderator:
