Miss Lycka 2.0
Aktiv medlem
Landsvägs-VM i Innsbruck, 22-30 september 2018
De får en massa info som vi inte hör.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Miss Lycka 2.0 sa:De får en massa info som vi inte hör.
GoranS sa:Vore väl bättre att ha kört den på riktigt!?nypan sa:Lite roligt att ha kört banan (förutom backen Hölle som ju inte är med) på Zwift före VM. Man känner igen sig rätt bra.
Mmm, självklart är det så att Sveriges största kanal ska jämföras med ett gäng glada entusiaster på ett forum. Helt rimligt.emmer sa:Kan inte ni som klagar starta en chatkanal och köra lite lajvkommentering så får vi se hur duktiga ni är?
Trodde det var sveriges minsta kanal.Henrik_E sa:Mmm, självklart är det så att Sveriges största kanal ska jämföras med ett gäng glada entusiaster på ett forum. Helt rimligt.emmer sa:Kan inte ni som klagar starta en chatkanal och köra lite lajvkommentering så får vi se hur duktiga ni är?
Henrik_E sa:Mmm, självklart är det så att Sveriges största kanal ska jämföras med ett gäng glada entusiaster på ett forum. Helt rimligt.emmer sa:Kan inte ni som klagar starta en chatkanal och köra lite lajvkommentering så får vi se hur duktiga ni är?
Örjan Lax sa:Som en macka med Gouda-ost, brunost, och lite messmör. Ganska gott ändå. :)
Tror nog inte det är första guldet för Spez...Weiman sa:Blir det första VM-guldet med skivbroms?
Vad har det med saken att göra?emmer sa:Tror nog inte det är första guldet för Spez...Weiman sa:Blir det första VM-guldet med skivbroms?
geologen sa:Jag kan för lite om cykelsport för att ha åsikter om kommentatorernas kompetens, men jag har under många år varit häpen inför hur märkligt Emma talar. Konstig grammatik, konstiga uttal och betoningar, konstiga ordval. Det är mestadels svenska, ibland nåt som kanske är norskpåverkat, ibland nåt helt obegripligt som förmodligen är nåt flerstegsöversatt från engelska eller nederländska. Jobbigt att lyssna på!
emmer sa:Om inte någon rycker och håller till mål (i fleretappstävlingar) utan klungan äter upp och alla får samt tid så gnälls det om ointressanta transpotsträckslopp och om det rullas i grupp och blir en spurtstrid så gnälls det om det.
Det var väl spännande så det räckte med gruppen 3-5 och jagande gruppen 6-8, samt den något haltande tvåan inför utgången på sista varvet. IMHO alltså, IOHO var det tydligen inte det.
Samt lever ihop med en norrman. Jag märker på mina vänner som bott i Norge ca 10 år att språket påverkas, och då kan de ändå prata svenska med varandra i hemmet. Att dessutom ha norska i hemmet leder nog ofrånkomligt till svorska...DRQ96 sa:Äh, hon bor i Norge och Belgien, inte de bästa länder för att säkra ett happygodkänt rikssvenskt uttal :)
Jo, har man inte bredare intresse än se segraren så är det sällan kul med cykling.castrello sa:men vad gällde segern fanns det noll spänning
geologen sa:Det är inte dialekt jag pratar om, men sak samma. Hon får prata hur hon vill. Jag tycker bara det låter oerhört konstigt och ibland använder hon så konstiga ordformer och böjningar att det knappt går att begripa vad hon menar.