Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Javisst, här https://www.svtplay.se/cykel-vm är en direktlänk!Hogren sa:Finns det någon länk så man kan se loppet idag
NLC sa:This nothing but a puddle...
hm sa:Men , ta bara bort denna karavan med bilar . Va ska dom vara där för på alla lvg tävlingar??
Är det för att det är så fina reklampelare.
GoranS sa:Ta bort servicebilarna?
Kommer inte att inträffa.hm sa:GoranS sa:Ta bort servicebilarna?
Ja , bort me skiten
GoranS sa:Kommer inte att inträffa.hm sa:GoranS sa:Ta bort servicebilarna?
Ja , bort me skiten
Lär finnas fler orsaker.hm sa:GoranS sa:Kommer inte att inträffa.hm sa:GoranS sa:Ta bort servicebilarna?
Ja , bort me skiten
Nä , dom drar ju in miljoner på reklamplatsen
Mata inte trollen. De är bara avundsjuka på att inga servicebilar finns i skogen.GoranS sa:Lär finnas fler orsaker.hm sa:GoranS sa:Kommer inte att inträffa.hm sa:GoranS sa:Ta bort servicebilarna?
Ja , bort me skiten
GoranS sa:Lär finnas fler orsaker.hm sa:GoranS sa:Kommer inte att inträffa.hm sa:GoranS sa:Ta bort servicebilarna?
Ja , bort me skiten
bigmollo sa:Finns VM på nån annan kanal än SVT?
Sportkanalen!bigmollo sa:Finns VM på nån annan kanal än SVT?
Sannolikt. Tror knappast franska cykelfanatiker kikar på SVT. ;-)bigmollo sa:Finns VM på nån annan kanal än SVT?
ooms sa:Sportkanalen!bigmollo sa:Finns VM på nån annan kanal än SVT?
Lika bra att plocka bort alla andra fordon också och köra det hela self-supported och med dot-watching som enda sättet att följa tävlingarna.1888 sa:GoranS sa:Lär finnas fler orsaker.hm sa:GoranS sa:Kommer inte att inträffa.hm sa:GoranS sa:Ta bort servicebilarna?
Ja , bort me skiten
Kanske skulle bli mer inriktning på hållbara däck/cyklar om inga servicebilar fanns....
bara en tanke.
Dricka kunde finnas på några fasta langningsplatser.
ooms sa:När är beräknad målgång? Borde vara på hotellet om nån halvtimme, så får försöka zappa fram nån tysk kanal då...
bigmollo sa:Jag står inte ut med snacket. Varför måste de älta nybörjarfrågor hela tiden? Det är som om jag skulle kommentera fotbolls VM.
bigmollo sa:Jag står inte ut med snacket. Varför måste de älta nybörjarfrågor hela tiden? Det är som om jag skulle kommentera fotbolls VM.
GoranS sa:Jaha, ska det bli så att man bara kommer att få live-bilder där de har fasta kameror!?