Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fixade typonLuktapåblommorna sa:Dansk guldmedalj!
Nu måste han väl ändå lägga ner mtb-tramset, kan man tycka.rustas sa:HA!!!! Van der Poul ar ROKT!!!
Är det inte bättre att lägga ner lvg-åkandet?! I mtb har han ju i alla fall VM-medalj på seniorsidan.ooms sa:Nu måste han väl ändå lägga ner mtb-tramset, kan man tycka.rustas sa:HA!!!! Van der Poul ar ROKT!!!
MTB och CX är för lätt? I lvg vinner han iaf inte allt.GoranS sa:Är det inte bättre att lägga ner lvg-åkandet?! I mtb har han ju i alla fall VM-medalj på seniorsidan.ooms sa:Nu måste han väl ändå lägga ner mtb-tramset, kan man tycka.rustas sa:HA!!!! Van der Poul ar ROKT!!!
Tänkte mer att han måste satsa på lvg på riktigt om han skall bli en stor cyklist, då duger det inte att tramsa runt på mtb halva säsongen. Talangen har han ju.GoranS sa:Är det inte bättre att lägga ner lvg-åkandet?! I mtb har han ju i alla fall VM-medalj på seniorsidan.ooms sa:Nu måste han väl ändå lägga ner mtb-tramset, kan man tycka.rustas sa:HA!!!! Van der Poul ar ROKT!!!
+1GoranS sa:Är det inte bättre att lägga ner lvg-åkandet?! I mtb har han ju i alla fall VM-medalj på seniorsidan.ooms sa:Nu måste han väl ändå lägga ner mtb-tramset, kan man tycka.rustas sa:HA!!!! Van der Poul ar ROKT!!!
ooms sa:Tänkte mer att han måste satsa på lvg på riktigt om han skall bli en stor cyklist, då duger det inte att tramsa runt på mtb halva säsongen. Talangen har han ju.GoranS sa:Är det inte bättre att lägga ner lvg-åkandet?! I mtb har han ju i alla fall VM-medalj på seniorsidan.ooms sa:Nu måste han väl ändå lägga ner mtb-tramset, kan man tycka.rustas sa:HA!!!! Van der Poul ar ROKT!!!
Nu när landsvägscyklisterna tar semester, då börjar MVDPs riktiga säsong CX! (Så tröjan visas 2 gånger / helg)Stumpy sa:MvdP skall bara ta OS-guldet i MTB först. Sedan blir det landsväg.
Ni har nog rätt. Han har kanske inte vad som krävs. Bättre han håller sig till korta 1-2 timmars lopp, som uppenbarligen inte är lika fysiskt krävande.RockyM sa:+1GoranS sa:Är det inte bättre att lägga ner lvg-åkandet?! I mtb har han ju i alla fall VM-medalj på seniorsidan.ooms sa:Nu måste han väl ändå lägga ner mtb-tramset, kan man tycka.rustas sa:HA!!!! Van der Poul ar ROKT!!!
Om han inte mentalt pallar att cykla i 6 timmar får han väl cykla lite fortare s.a. han kommer i mål inom den tiden.hm sa:Det här var Mvdp sista lvg tävling.
Fick ju kliva av pga av leda efter 6 timmar , han kommer aldrig göra något sånt tråkigt igen ...
Självfallet är det inte huvudet som gör att det ser ut så där och ffa inte någon leda. Verkar mest som att hm beslutat sig för att lvg är värdelöst (alt. att hen tycker tråden behöver lite trollande).bonbon sa:Om man får vara lite allvarlig i den här tråden så säger han ju ( i CN) att det var första gången han kört så långt i så hårt väder och att det inte var skallen som var problemet. Man hamnar ju liksom inte i avgörande gruppen i ett hårt race barasådär om huvudet inte är med.
Om man har en "dålig dag" tror jag inte man sitter med i tätkvintetten på VM med dryga milen kvar. Med all rimlighet måste det väl ha varit "soppatorsk" som sänkte MvdP och det kan man drabbas av även på en bra dag om man trampar länge och bitvis hårt och inte får i sig tillräckligt med bränsle.NickPick sa:Tror ni internetcyklister bör förstå att alla kan ha en "dålig dag". Jag tror att VM i linje är mycket tuffare än att cykla runt Vättern... ??
I så fall får nog Nederländska ledningen ta på sig en del av skulden. De borde besitta den erfarenhet som MvdP saknar.GoranS sa:Om man har en "dålig dag" tror jag inte man sitter med i tätkvintetten på VM med dryga milen kvar. Med all rimlighet måste det väl ha varit "soppatorsk" som sänkte MvdP och det kan man drabbas av även på en bra dag om man trampar länge och bitvis hårt och inte får i sig tillräckligt med bränsle.NickPick sa:Tror ni internetcyklister bör förstå att alla kan ha en "dålig dag". Jag tror att VM i linje är mycket tuffare än att cykla runt Vättern... ??
Nu vet jag inte hur han lägger upp sin träning, men rimligtvis är det inte optimal upplagt att lägga halva säsongen på xco som till stor del är förhållandevis korta lopp. Det är nog inte bästa upplägget för att bygga den uthållighet som behövs för ett så pass långt och tufft lopp som VM-linjet är.GoranS sa:Om man har en "dålig dag" tror jag inte man sitter med i tätkvintetten på VM med dryga milen kvar. Med all rimlighet måste det väl ha varit "soppatorsk" som sänkte MvdP och det kan man drabbas av även på en bra dag om man trampar länge och bitvis hårt och inte får i sig tillräckligt med bränsle.NickPick sa:Tror ni internetcyklister bör förstå att alla kan ha en "dålig dag". Jag tror att VM i linje är mycket tuffare än att cykla runt Vättern... ??
Kan tycka att ätande på långa lopp är något som en person som aspirerar på att bli världsmästare på linjelopp bör behärska utan att ha någon som säger åt honom. Sen ska förstås laget se till att han har tillgång till "mat och dryck" under loppet. Sen är det säkerligen så att i stort sett alla cyklister bonkat någon gång och det är surt att göra det på VM så det är ju inte fel att teamet påminner om det. Ansvaret tycker jag dock ligger på cyklisten.Stumpy sa:I så fall får nog Nederländska ledningen ta på sig en del av skulden. De borde besitta den erfarenhet som MvdP saknar.GoranS sa:Om man har en "dålig dag" tror jag inte man sitter med i tätkvintetten på VM med dryga milen kvar. Med all rimlighet måste det väl ha varit "soppatorsk" som sänkte MvdP och det kan man drabbas av även på en bra dag om man trampar länge och bitvis hårt och inte får i sig tillräckligt med bränsle.NickPick sa:Tror ni internetcyklister bör förstå att alla kan ha en "dålig dag". Jag tror att VM i linje är mycket tuffare än att cykla runt Vättern... ??