Letar kvinnliga mtb:are i Göteborg

flysan

Ny medlem
Vill ta upp cyklingen, som legat på is något år. Inget seriöst- bara ha kul. Har tidigare kört med killar men hade nu gärna hittat ett gäng tjejer att köra med. Såg ett gäng häromdagen i Änggårdsbergen och tänkte då att dom finns ju! Någon här som vet någon likasinnad, och hur jag kan komma i kontakt? Kör i Göteborgsområdet.

Malin

Om du har Facebook så gå med i grupperna för Aktivitus Sports Club och CK Master, de har träning och läger för tjejer.
Sedan finns det nog många tjejer här på forumet att cykla med.

Det finns specifika facebookgrupper för just det du söker. Kan ej exakt namnen på dom men googla lite elller om nån här vet. Det finns en handfull tjejer i gbg som är väldigt aktiva som håller i kurser, rides m.m.

Försöker hålla mig undan Facebook men får nog ta upp det igen☺️
Just kurser och läger är inte riktigt det jag letar efter, men söker vidare. Tack för alla svar!

Om du kan tänka dig att kolla FB så finns gruppen MTBtjejerswe,
vi är många där som cyklar i änggårdsbergen, och som gärna har en till att cykla med:)

Specialized kör joyride, med bara tjejer på onsdag.

Shannon här på forumet är en tjej som brukar haka på happyridsen ibland. Tror hon har koll på tjejer som cyklar där. Dra iväg ett PM till henne!

Ska kolla med min whatsapp-grupp, det är ett gäng tjejer som brukar köra ihop i den, tror att dom har en egen grupp dom koordinerar sina raider i. Återkommer.

Tillbaka
Topp