Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mejla och fråga, dom kanske tar hem.Har sett att det finns lite utomlands men någon som har hittat något i Sverige?
edit: Fanns inget på min lokala iaf...
Det gör det men kostar också betydligt mer än kläder på Lidl…Kanske finns på Trek-butiken?
Det är ju mot reglernaTrek-kläder har jag sett på några olika webshoppar (All4cycling, Bike24, BikeInn, m.fl.) och ofta till rätt bra rabatt (20-50%).
Marknaden för Team-kläder här i Sverige är snudd på obefintlig tyvärr. Cyklisterna som inte väljer klubbkläder verkar föredra riktigt tråkiga och trista kläder från XXL och Rapha. Tacka vet jag alla härliga fotbollsmänniskor som inte skäms för att dra på sig en tröja från sitt favorit-lag.
Trista kanske men ska jag cykla långt är det pedalEd eller Assos när det gäller byxor. Rapha vet jag inte men det är väl ngt modemärke.Trek-kläder har jag sett på några olika webshoppar (All4cycling, Bike24, BikeInn, m.fl.) och ofta till rätt bra rabatt (20-50%).
Marknaden för Team-kläder här i Sverige är snudd på obefintlig tyvärr. Cyklisterna som inte väljer klubbkläder verkar föredra riktigt tråkiga och trista kläder från XXL och Rapha. Tacka vet jag alla härliga fotbollsmänniskor som inte skäms för att dra på sig en tröja från sitt favorit-lag.