Linköpingsbor!

Linköpingsbor!
Jag bor här!

:D

*harkling*

Edit: Hojjar gärna skog och nerför. Grusväg = transportsträcka.

Senast redigerad av en moderator:
Linköpingsbor!
Bor på Flamman...

Cuklar lite odämpat i skogen och SS på platten. Pillar mycket med en Centurion och Världsmästarcykel med anor från 80-talet.

Linköpingsbor!
Jag pluggar i stan. Har inte kört en meter på min nya cykel ännu, utomhus vill säga. Någon får gärna tipsa mig om var det finns bra stigar/spår att köra XC på. Samt om det finns en vattenslang för allmännheten någonstans nära ryd, kan man kanske låna vatten hos OK/Preem? vid McD.

/e

Linköpingsbor!
cal skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag bor inte här.

Tror det duger med att du spenderar stora delar av året i stan. Men varför så mån om att visa att du inte känner dig hemma i Linköping?

Linköpingsbor!
Var har du fått det ifrån?

Tycker det är sjukt najs med 2 stycken skogar att cykla i. En värld av möjligheter. ;)

Och nej, jag är inte bitter.

Linköpingsbor!
E-beth skrev:
> jag flydde från den platta misären -98...

Klockrent! :-)
9 månader amd counting...

Linköpingsbor!
Jordfräs: Du är väl ingen XC-nörd. Du körde ju branten på V-sjöbanan iaf. Även om jag fick mana på dig lite... :)

Gisses vad vi förökar hos förresten! Minns att jag ställde den här frågan för 1.5år sedan och fick typ 10 svar totalt.

Linköpingsbor!
Eehh... mmmm... Jo, det ska erkännas att jag behövde lite övertygelse för att våga på branten. Jag får tacka för hjälpen, utan övningsåket några dagar innan SSSM hade jag knappast våga mig närför under tävling.

Vilket för övrigt borde vara ett bevis på att jag är XC-svetto. Alltså att jag ansåg SSSM vara en tävling. =o)

Linköpingsbor!
PÄLLÄ.S skrev:
> Jag bor ett kast med tjejarm från vallaskogen.
>
> /PÄLLÄ.S

kast med tjejarm??!?!?! har vi styckmördare på happy?!?!?!?! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄSKIGT!!!!

Linköpingsbor!
Jag bor här, pluggar på universitetet.