Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Förutom konstiga modellnamn och gräsliga färgkombinationer så är det nog inget fel på Bianchi mtb, även om det är just racer som man förknippar med märket.
Har du kollat på scott scale 30? ungefär samma spec fast mindre pengar.
Dessutom håller jag med Leo, färgerna är inte snyggast. Men kör du snabbt hinner ingen de det ändå ;)
Tyvärr får du betala lite väl mycket för "Märket" Bianchi som på intet sätt motsvaras av prestandan. En polare i Oz cyklade ner i ett "pothole" på vägen med sin 928 carbon racer. Inte punka, ingen buckla i fälgen, men ramen gick tvärt av, den var mindre än en månad gammal, tror ni Bianchi ersatte den på garantin, inte. Skandal är ordet så håll er borta från den skiten baserad på det faktumet.
Stervelo skrev:
-------------------------------------------------------
> Tyvärr får du betala lite väl mycket för
> "Märket" Bianchi som på intet sätt motsvaras av
> prestandan.
Ja, det var det jag trodde.
Därför blir det en Fiskare i stället.
Jag har haft en GF Paragon 98 med första generationen Genesis ram.... så nu är det dags att få en ny leksak :-) Med Genesis2. Och helgungis dessutom!
Det kanske blir redan nu på Tisdag... can't wait! can't wait!