Lojalitetsbonus wiggle.se

crowaxx

Medlem
Hej! Funderar på att handla något för 100 pund på wiggle.se så att jag blir guldkund och får 5% på cykeln jag planerar att köpa. Eftersom cykeln kostar 23000kr så går det ungefär jämnt ut men får iaf ett gratisköp. Är det någon som har erfarenhet av lojalitetsbonusen som kan bekräfta om min "plan" kommer funka? :) Hur lång tid tar det ungefär till bonusen "kickar in"?

Bra synpunkter. :) Den är till fullpris och jag tror att rabatten gäller cykeln jag ska köpa men jag ska kolla upp det innan. Om jag vågar chansa. :)

Jag har varit platinakund hos wiggle i väldigt lång tid. De är tyvärr väldigt sällan man får utnyttja den rabatten tycker jag. Oftast är produkterna redan nedsatta med mer än de lojalitetsbonusar man kommer upp i. E nästan så man kommer på sig själv att undermedvetet leta efter varor som inte redan är prissänkta för alla (oavsett bonus lr ej) så man kan känna att man gör en "bättre" affär .)

Senast ändrad:
Ok, det låter sådär. :) Du är inte platinakund fortfarande så du kan kolla om cykeln jag är intresserad av går att få till nedsatt pris? Står ju inte att cykeln är prissänkt just nu iaf.

Hehe tack båda två. Då är bara frågan om man vågar chansa på att den inte tar slut innan man får guldkund-rabatten aktiverad. Undra hur många som finns kvar då det står "skynda -inte många kvar i lager".

Jag ser ett lägre pris!?? (har ingen lojalitetsbonus vad jag vet)

Bilagor

• Screenshot_20180809-222632_Chrome.jpg
    Screenshot_20180809-222632_Chrome.jpg
    91.3 KB · Besök: 91
Tror du får rabatten direkt när du kommer upp i nivån.

Fin cykel! Har en Sommet jag är supernöjd med men skulle även vilja prova en escarpe 29.

//Jz

båtbensbudet sa:
Skogsgubben sa:

Du har kanske leverans till ett land utanför EU i inställningarna. Då försvinner momsen om 25% bort från prislappen vilket verkar rimligt med lite huvudräkning från din siffra och orginalpris
Så var det nog ja. Jag var inte inloggad och webbsidan trodde väl att jag var i Norge.
Priset hoppade upp till 22.999:- nu.

Skogsgubben sa:
båtbensbudet sa:
Skogsgubben sa:

Du har kanske leverans till ett land utanför EU i inställningarna. Då försvinner momsen om 25% bort från prislappen vilket verkar rimligt med lite huvudräkning från din siffra och orginalpris
Så var det nog ja. Jag var inte inloggad och webbsidan trodde väl att jag var i Norge.
Priset hoppade upp till 22.999:- nu.

Ba å köra! https://happyride.se/forum/read.php/1/3388964/3389011

crowaxx sa:
Hehe tack båda två. Då är bara frågan om man vågar chansa på att den inte tar slut innan man får guldkund-rabatten aktiverad. Undra hur många som finns kvar då det står "skynda -inte många kvar i lager".
Lägg den i varukorgen, klicka sedan på varukorgen så ser du hur många som finns kvar. 5 st just nu.

Jag gjorde precis som du planerar att göra TS.
Det tog ca 2 dagar innan jag va registrerad som guld kund och fick 5% men precis som du säger jag fick en bra hjälm och pedaler lite billigare :P

Jahopp, där var cykeln slut i lager. Hann inte ens lägga min beställning för att bli guldkund. Lite synd men ville inte stressa iväg min beställning heller.

Tillbaka
Topp