looking for a 'tourguide' coming weekend in Stockholm

Emiel

Ny medlem
We planned a trip with some friends to Stockholm this weekend (19/20 june). We rented some MTB's this saturday in Stockholm but don't know the city and were not be able to find a guide who can guide us through the city of Stockholm to sightsee and the area around Stockholm to see some nature or bike-trails. We come from Holland and are with 14 guys age, 30-40 all sportive guys who can do some hours of cycling I hope ;-).

Can anyone of you help me out on some mailadresses or phonenumbers from guys you knew who maybe want to be our guide. Of course we can pay for this. We want to bike between 13:00 and 18:00 on saturday 20 june with some stops and some interesting points.

I really tried a lot of other possibilities, but because of Midsummer a lot of people are on holiday.
Hope you can help us out. Would be great!

Emiel

There's usually some ad-hoc rides on the weekends in Hellas (east of Stockholm in Nacka) and sometimes at Järvafältet (north-west). Check back regularly to see if anyone has replied.

Edit: Also look for "ride" or "rajd" and any of these locations within brackets, like "[Happy ride] Hellas" or "[Sloppyrajd]".

Senast redigerad av en moderator:
Tack för kunderna! :)

Jag tror att både de och vi skall vara glada för att de 14 fortfarande fulla och till stor del otränade holländarna som firade Svensexa inte följde med påen happyride. :)

Nej, men det var en väldigt trevlig grupp och vi fick fantastiskt bra väder. De var rätt vilda, men väldigt trevliga. Hade festat till 05 och första spyan kom efter 10 minuters cykling. :)

Men, de fullföljde alla den 6 timmar långa turen som tog oss från Bredäng, till stan och tillbaka med mat på Hermans, öl i Tanto, öl i Berseli. Det var högljudda protester vid min önskan om att de skulle ha hjälm på sig, men i slutet hade de nog glömt bort dem.

Så, även om det inte låter så i inlägget ;), så hade jag en superdag och detta är ett underbart jobb sådana här dagar.

/Erik

Tillbaka
Topp