[Lördagsrajd] NICK-spåret 8 mars!

Ropust

Ny medlem
Hej!..
Till helgen tänkte jag ha min premiär för året på min järnhäst. I Ursvik / Sundbyberg

Vill således dra igång en NY trend.. För jag vill inte cykla själv. Jag vill cykla med er.

Kl 1200 kommer jag ställa mig vid starten av NICK-spåret och hålla tummarna för att jag får sällskap.

Plats:
http://www.stigoteket.se/stig.php?stig_id=28

Mitt mål med dagen är att tillsammans ta oss runt ett varv.

Signalement på mig. Vit Giant, vit hjälm och svarta kläder.

Vi ses!

jag och min granne kör söndagar vid 10, men vi är helt nya
vore kul att haka på dig men nu på lördag är det firmagalej och banditrockawards!

trevlig trampning!

Överlever jag lördagen så kör jag med er även på söndag... Men frågan är hur snygga ni är dagen efter det du beskrev.. =)

Cykla fort bakis är skitfarligt !

Jag och en kompis planerar att cykla en sväng kring NICK och/eller Järva dock lite oklart när... kanske dyker upp. Annars hakar jag gärna en annan helg

Syns vi så syns vi!
Tänkte rulla ut i spåret 12.15.

Är i våldsamt dålig form och förväntar mig första drickapausen i höjd med andra NICK-skylten :)

Glädjande besked!
Jag slog en pling till den närliggande bensinstationen OKQ8, bad att få prata med butikschefen vilket jag fick.

Frågade lite om deras GDS-hall och möjligheterna att få nyttja deras Gör det själv-hall för tvättning av cyklar till ett förmånligare pris än tidigare minidebitering 60:-

Då sade han att de hade bytt system och det nu är 2:- kr i minuten och minidebit är 2 minuter.

BOOM!

Detta kommer jag iaf jag nyttja, och se till att göra rent efter mig och vara en föredömlig kund så detta erbjudande inte försvinner.

Och för er som är nippriga över att tvätta cykeln med vatten från en maskin får tvätta någon annanstans ! Halveringstiden på en XC-cykel är lägre än när jag drabbas av att jag tvättat den med maskin :)

Ropust skrev:
-------------------------------------------------------
> Och för er som är nippriga över att tvätta
> cykeln med vatten från en maskin får tvätta
> någon annanstans ! Halveringstiden på en
> XC-cykel är lägre än när jag drabbas av att
> jag tvättat den med maskin :)

Det är så skönt att tvätta cykeln i GDS-hallen. Man blåser av kedjan med högtryckstvätt och torkar med tryckluft.

Åååh!

Kanske till till och med får putsa solbrillorna till på lördag

=)

Bilagor

• Screenshot_2014-03-06-19-25-31.png
    Screenshot_2014-03-06-19-25-31.png
    115.9 KB · Besök: 26
Hoppas du lyckas!
Är själv peppad som fan, Lämnade in hjulet på riktning igår, plockade fram Spdskorna, hittade en läcker hjälm jag köpte i Texas förra året, som jag hade
Glömt av !

Ska bli spännande att se NICK igen efter nästan
nästan ett år

Nick var länge sen. Jag dyker upp.
Behöver nog ta bilen dit, hur ser det ut med parkering. Brukar hoppa på från kista så jag har dålig koll på hur det ser ut där.

Bra initiativ!

Själv flyr jag till tyskland ett tag så inget nick för mig i helgen. Ska dock försöka släpa mig ut lite under kommande veckor och se om man kan blåsa liv i den vintertrötta kroppen så kanske nästa lördag.

//j

bjornmelin90 skrev:
-------------------------------------------------------
> Finns parkering intill starten vid ursvik

Bra tack.

Tack för en magisk tur och en bra start på MTB-säsongen.

En deltagare hade kaffe och bjöd på efteråt. Briljant.

NICK-spåret bjöd på sitt bästa idag, det kändes som mitt i sommaren spårkvalitetsmässigt. Torrt och fint, ett par vattenhål men inget att gnälla över alls.

Tack mina herrar fantastisk tur måste jag säga!! Primär för min del med nya cykeln jag måste säga att jag är sjukt nöjd med den....29er is the shit!! Ser fram emot nästa tur!! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Tillbaka
Topp