Luleå-tråden

Luleå-tråden
Stil kör ett pass mestadels asfalt imorgon;

Cykelpass med avfärd från StiL 10.00
Tid: ca 1,5-2h
Att ta med: Cykel, Hjälm och lite fika.

Var kring den här tiden man fick ta fram sin cykel förr i tiden... Ryktas om att det ska bli kanonväder imorgon (Lördag) och det tycker jag passar utmärkt för premiärturen på cykel? Blir mestadels Asfalt med tanke på förutsättningarna, så du är varmt välkommen även om du inte har en värstingcykel.
Efteråt så tvättar vi av cyklarna på StiL.

Vad tror du Magnus?

Luleå-tråden
MickeS skrev:
-------------------------------------------------------
> Stil kör ett pass mestadels asfalt imorgon;
> Vad tror du Magnus?

Jag var sugen på att köra räser, men det är ju rätt kul att bli kränkt av ungdomarna också!
Kl 10 i Gäddvikskorningen eller kl 10 på Porsön, välj du, jag kommer!

/Magnus

Luleå-tråden
Jadu , svårt val det där:)
Lutar åt Stil - mitt vänstra knä värker och behöver kränkas.
Kör vi 2 lvg-glasstempo till Klöver så får knät inte vad det förtjänar helt enkelt (vila överbelastade kroppsdelar är fegt).

Luleå-tråden
Bra - då har jag 2 starka ryggar att ligga på rulle bakom:)

Skalis - en bild från morgondagens tur;
jerry-snow.jpg

=D

Luleå-tråden
föressten är det bara att skriva upp sig på stils mejl lista så får man reda på när dom kör asfalt ?
i Eides frånvaro tvivlar jag på att den gemensamma träningen kommer igång på allvar, kommer nog bli en inofficiell telefonlista..

Luleå-tråden
Stil kör nästa pass ons 29/4;

[klipp]
Hej, nu är det dags att dra igång den gemensamma träningen igen. Påonsdag tänkte jag köra och det blir mestadels på asfalt. Hoppas du harmöjlighet att vara med! Avfärd från StiL 17.00, onsdagTid: ca 1,5-2hAtt ta med: Cykel, Hjälm och vatten Efteråt så tvättar vi av cyklarna på StiL.
[/klipp]

Vi som ej är Stilare hänger med såklart!

Luleå-tråden
Landsväg imorgon 1 maj?
Någon intresserad?

Onsdagens MTB-pass med Stil blev asfalt broarna runt med lite extra kringelikrokar, 35km - så jag fick ihop lite över 6 mil totalt.

Luleå-tråden
MickeS skrev:
> Landsväg imorgon 1 maj?
> Någon intresserad?

Jag är sugen, måste bara hitta barnvakt. Vilken tid ungefär?

/Magnus

Luleå-tråden
sebastian_nurmela skrev:
> tack för en trevlig tur igen !!!
Tack själv, riktigt trevlig tur!

/Magnus

Luleå-tråden
Kommer att vara i era trakter nästa onsdag och ska försöka fördriva dan. har ni några tips på vad man ska hitta på? Kommer att vara i Pite vid 8 och sen ska jag fördriva dagen på nått sätt.

Finns det nån lämplig cykling kankse? Bra matställe eller nått annat gubbdagis?

Luleå-tråden
Ja men de hade varit grymt trevligt... isf tar man med en extra slang...
Jajamen jag är väldigt intresserad. Måste ut i lastbilen å jobba igen nu men jag PMar ikväll då jag komemr hem.

Luleå-tråden
Hehe... Lumber. Tur att jag varit i boden så man har hört talas om namnen där. För annars hade jag blivit fundersam iom att jag är uppfödd i just Smedsbyn och de ligger mitt mellan Övik och Husum :-)

Luleå-tråden
Öviksmicke skrev:
> Hehe... Lumber. Tur att jag varit i boden så man
> har hört talas om namnen där. För annars hade
> jag blivit fundersam iom att jag är uppfödd i
> just Smedsbyn och de ligger mitt mellan Övik och
> Husum :-)

Jag skrev ju "längre LVG-tur", men det blir nog i längsta laget om man kör via ditt Smedsbyn :-)

/Magnus

Luleå-tråden
Jajäklar... ja de har du ju rätt i... de blir en lite längre tur. Tyckte de var nog drygt att åka buss mellan smedsbyn ("mitt smedsbyn alltså) och boden... skulle vara en utmaning att cykla hela vägen.

Luleå-tråden
tjaba idag var det premiär för måndagsträningen och TV4 var o filmade ^_^.. tyvär var det ju ganska liten uppslutning.. hursom helst så slutar jag 12 imorgon.. någon som är sugen på asfalt ?

Luleå-tråden
Tjena. Har ni varit i skogarna runt Lule o cyklat MTB utan att säga till???
Har ni några fasta träningstider eller bara när det passar?
Vart brukar ni vara o hojja, jag skulle gärna hänga med ngn gång.
Mvh/ Johan

Tillbaka
Topp