Luleå-tråden

Luleå-tråden
Den rutten har vi kört några gånger förr om åren. lite varierande vägkvalitet.
Lite lång bara.
Vi hade ett trevligt glasspass på Söndagen. Hur var vattnet Sebbe?
/jg

Luleå-tråden
shit vad sliten jag blev, vart ju inte fyra varv heller, 3st kanske..
nybyn har verkligen bredden och farten.

Sedan angående måndags träningen så drar jag ju på semester , men hinner nog köra nästa måndag..
fast jag funderar på att revidera den helt och håller och kalla den för vanlig träning, så slipper jag skämmas som en hund när det börjar dras på och eventuella första gångare flyger i diket..

Men nu är ju bollen i rullning så det går nog bra utan mig på måndagar några veckor i fortsättningen. Får återkomma med original måndagsträningen till våren 2012..^_^

och Mats photo please.. och en story + facts typ snitt watt puls lutning kadens i massa roliga grafer som jag kan lägga ut på hemsidan.. gärna en vikt före efter också och en badbild typ så här..

Bilagor

• mats bikini.jpg
    mats bikini.jpg
    41 KB · Besök: 237
Luleå-tråden
Vilken djävla bild alltså!!!
Meen kan inte minnas badankan alltså vart kom den ifrån?
Hehehehe!!!

Du har fått bilder på mailen lääs!!!

Fakta:
Snabbaste rundan gick på 19:20:45 45,7km/h sträckning: 14,72km
42,3km/h om man snittar alla fyra rundorna...

Luleå-tråden
tack för i torsdags, var faktiskt lugnt att kliva upp 5:55 Hur som helst ville ju 08 Alu Canyon testa klövern nu på söndag, jag refererar oftast till cykel då det kan vara svårt med namn..

grejen är att nu är det FF som gäller då hon dragit till suomi med sina gravida döttrar..
så beroende på hur många vi kan tänkas bli så är valet mellan utgång och cykel lite oklart..
Utgång var nog senast på juldagen eller något, men då innebar det evigt köande i minus grader tills jag vart less och övernattning på en madrass i källaren på jobbet med värsta ångesten kl 6:30. Nu är det ju inte färjan väder dock heller, många variabler här.

men som sagt hur många vill cykla artic rundan på söndag och en fika i vändträsk ?

Luleå-tråden
Jag tackar också för i torsdags. Trodde jag skulle komma hem strax efter etappens slut, men det dröjde ju lite längre.

Väderprognosen ser bra ut, så jag kör gärna en tur imorgon söndag. Och det behöver inte nödvändigtvis vara till klövern.

Vit Canyon

Luleå-tråden
Hej, finns nån i gänget som vill låna/hyra ut en cykel ca 26 juli - 7 aug, är på semester i Luleå i två veckor, utan cykel... racer eller mtb spelar ingen roll, behöver bara trampa inför Vasan.

Mvh, Johan

Luleå-tråden
Jag röstar för start i Gäddvik, eftersom jag har försökt ragga folk till måndagsträningen och sagt att det är start i just Gäddvik. Annars är jag gärna med på att ta en annan runda än selet rundan. Klövern är jag också lite för klen för just nu.

/Micke H

Luleå-tråden
Nån som ska cykla Krafttrampen 10mil i Skellefteå nu på Söndag 24/7 start kl.12
och är intresserad av att dela på bensinen tor.
Jag har plats för en cykel till på min bil...

Luleå-tråden
Imorgon fredag kör jag distansträning, passerar Gäddviksbron cirka 13:00 om nån vill hänga på...
Planerad resväg: Gäddvik-Kallax-Måttsund-Antnäs-Alvik-Ale-Selet-Avan-Boden-Sävast-Gstad-Rutvik-Åter till Södra Sunderbyn...
Fart: 32-33km/h max, mängd inte speciellt fart...
Den som vill kan hänga på...

PS Om ingen hör av sig så kan det tänkas att jag åker ännu tidigare DS
/Mats (

Senast ändrad:
Luleå-tråden
Ingen som hört av sig då kör jag redan nu på morgonen, sticker iväg hemifrån kl. 09.30
Å jag har bestämt mig för att köra backintervaller på ormberget...

Senast ändrad:
Luleå-tråden
Det är det jag menar, tror nämligen Evans tar schlecks tider imorgon vad var det 53 och 57 sekunder? Det kan han klara...
Så jag tror det avgörs på tempot imorgon...

Luleå-tråden
Är vaken nu så vi kan dra om 1 timme
11 blir bra. Verkar bara bli du och jag Claes så vill du testa sundom? Vi kan träffas vid sinken,därjag stannade för att bada. Edit: ta med pengar så kan vi dra en pizza och kolla på eurosport björkskatans pizzeria som nervarvning en stund..går ju även hoppa i vattnet före så man inte känner sig så himla svettig

Senast ändrad:
Luleå-tråden
vart en trevlig runda till råneå via sundom med hamburgare för vissa @_@. Dagen till ära dök Ulf upp så vi vart 5st. På hemvägen mötte vi franska triathleten Stefan som lovade att dyka upp på måndagsträningen, så då får ni en bra rygg.

Luleå-tråden
wow, det är inte bara munnen som är snabb på dig, du är snabb till datorn ochså,;-)
En riktigt trevlig resa på vägar där man slipper zigzaga runt potthål hela tiden, bra iniativ Sebbe!
Jag är dock lite putt då vi inte avslutade på Mickkes favotit plats, Ormbegstoppen...;-)
Jag noterar till min besvikelse att cancellara inte kommer att vinna ITT etappen idag.
Och Sebbe det blev en bira i alla fall, vi kunde ha dragit pizzan i alla fall.
Riktigt trevligt att få se Ulf i en klunga.....;-)
Till er andra vad heter rövsalvan ni hade mellen benen?
/jg

Senast ändrad:
Luleå-tråden
Brolllan: Usch nu fick jag konstiga bilder igen... Rövsalva mellan benen ;-)
Men jag förstår vad du menar broder...
Cancellara var ju borta innan han börja, fick ju köra i ösregn stackarn... Annars
hade han varit med, men vete fasen om han klarat Tony Martin...

Sebbe: Viilken körning av Cadel alltså, schleckarna var ju totalt chanslösa :-)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp