"Lurad av Cykelkraft?"... Men de löste det snabbt! :)

Jag fick ut 350 mil ur mina Linus hjul på min Nishiki hybrid. Sedan var lagrena slut. Det var jag inte nöjd med. Köpte nya hjul, Mavic med maskinkullager. Blev riktigt bra! :)

frid!

Senast ändrad:
Nej, jag förväntar mig inte kvalitet för 40-50tkr av en cykel som kostar 10-12000tkr. Det har jag aldrig påstått. Sluta agera troll. Min recension är rättfram och saklig. Den är dock inte heltäckande vad gäller cykeln, fler aspekter skulle kunna föras fram. Men denna tråd avser främst att bli 'lurad av Cykelkraft'. Den beklagar sig över kunder jobbar väl själv hos Cykelkraft.

Simon1 sa:
Nej, jag förväntar mig inte kvalitet för 40-50tkr av en cykel som kostar 10-12000tkr. Det har jag aldrig påstått. Sluta agera troll. Min recension är rättfram och saklig. Den är dock inte heltäckande vad gäller cykeln, fler aspekter skulle kunna föras fram. Men denna tråd avser främst att bli 'lurad av Cykelkraft'. Den beklagar sig över kunder jobbar väl själv hos Cykelkraft.
Tro mig, Cykelkraft står inte högt i kurs på detta forum. Men din recension säger faktiskt mer om dig än om företaget.

Anledningen till att Cykelkraft inte har kunnat leverera originaldelar till cykeln kan man läsa om i en annan tråd.

Simon1, uttrycker man åsikter på happyride får man vara beredd på att de nagelfars och att det tenderar att bli diskussion om något helt annat än man hade för avsikt med sitt inlägg... Det jag reagerar på är det du uppger kring deras prissättning av vevpartiet och oförmåga att leverera. Det stämmer väl in i bilden av deras konkursproblematik men är samtidigt anekdotiskt, vilket alla recensioner är men summan av dem kan ju peka på någon sorts sanning.

Tillbaka
Topp