Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Bra kört! Jag var tydligen inte tillräckligt morgonpigg, för jag mötte det jag tror var flickvarvscyklisterna strax innan Barkaby. Hade hoppats på att möta er senare och köra med er tillbaka. Jag vinkade och körde vidare mot Bålsta ensam och sen hemåt igen.
Vi blev ett litet gäng på 4+1. Bra fart hela vägen i den varma natten var nog inte under 10 grader. Lite jobbig vind bitvis från Strängnäs. Vi fick också chans att se the big five (katt, rådjur, hare, fiskmås och kråka)
Första krampkänningen i vänstervaden kom på infarten till Södertälje.
En bit före Strängnäs small krampen till på riktigt och det gick plötsligt inte att trampa alls så då klev jag av tåget och fortsatte i ett lite lugnare tempo.
Sen gjorde den sig påmind lite nu och då så fort jag försökte höja tempot.
Det var en ny upplevelse, brukar inte ha problem med kramp.
Hände det något särskilt i Strängnäs?
Blev lite orolig när jag närmade mig och hörde en kakafoni av vad som lät som lastbilstutor när klockan är runt halv tre.
Ett tag efter Enköping började ögonlocken bli väldigt tunga och tanken på en liten tupplur i ett dike kändes väldigt lockande, men macken i Bålsta erbjöd nya krafter i form av redbull och smågodis så sen gick det som tåget sista biten.
Men vart var KBCK-tåget som skulle bogsera mig sista biten hem?
Tack för igår/inatt och tack Mattias för ett trevligt initiativ, detta måste vi göra igen som man brukar säga.
Som Marcus skrev så vart det inte precis några fartrekord efter att Rock och Mattias tackade för sig och när jag och Marcus sedan skildes åt i Jakobsberg gick det så sakta in mot stan att det var svårt att hålla balansen på cykeln.
Föresten, var det någon som förde statistik över skyltspurterna? Hade ju varit VÄLDIGT intressant att få veta vem som tog flest....;)