(lvg) hallandsloppet

(lvg) hallandsloppet
Jag har lite små tankar på att köra. Det är ju gemensam start så om man kommer med i nån trevlig klunga så kan de nog bli skoj.

(lvg) hallandsloppet
Verkligen! Jag var ute och körde tidigare ikväll 18-20 grader och sol. Även en hel del blåst, men man kan ju inte få allt som man vill :) Kortbyxor och bara cykeltröja gick fint att köra i ialla fall. Väderet ska hålla i sig enligt smhi.

(lvg) hallandsloppet
Jag skall köra det. Nu när det är gemensam start är det fan så mycket roligare. Och det ser ju som sagt ut att bli fint väder för en gångs skull.

/elling

(lvg) hallandsloppet
Jag kommer att köra,det är inte var dag man kan köra en sån fruktansvärt tråkig sträcka!Men det är ändå kul med ett litet race!Kortbyxor kommer icke på tal!

(lvg) hallandsloppet
bamse skrev:
-------------------------------------------------------
> kul att jag inte blir ensam härifrån då! hur fort
> har ni tänkt köra?

Snyggt, fort, lågt, med täckta knän och förmodligen utan fungerande växlar. Ja, och bakfull, med största sannolikhet.

/M

(lvg) hallandsloppet
Åt helvete - funderar på att köra med en fullängdspump nästa gång så jag kan spöa på alla som inte kan klungkörning. Alternativt kan man ju göra om loppet till ett 97 km lång tempolopp.

Försökte få till lite organiserat körande i stora klungan, men det var inte en jävel som förstod varför man ska hjälpa till att dra, hålla en jämn fart eller stanna kvar i ledet...så jag drog en stor del av tiden fram till 85 km, bakfull och jävlig, då jag krampade pga två lite väl små flaskor.

Rullade in på 2.59, och är väl inte supernöjd, direkt. Dessutom strulade min framväxel hela loppet...

/M, som dock rullar upp till utsiktstornet imorgon. Fler?

Tillbaka
Topp