Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Clean cykel! Tröjan, är det ACAB eller en pro landsbygd/anti stadströja?Annan nöjd gubbe……
Visa bilaga 833296
Antipolis är det gamla grekiska namnet på Antibes, en numera fransk stad på rivieran.Clean cykel! Tröjan, är det ACAB eller en pro landsbygd/anti stadströja?
På elcykel?Visa bilaga 833359
Ingen roligare bild än den här, tyvärr.
Visa bilaga 833360
Två tidiga punkteringar, i Upplands Väsby och mellan Uppsala-Björklinge.
Som tur var kunde jag skaffa nya slangar hos Melins Cykel & Sport i Tierp. Inga mer punkteringar och ingen knäkänning, tack och lov, men solen tog rätt hårt.
Tror jag är redo för 315 km om två veckor.
Ja, på min fd. elcykel. Jag tränar till fd. Vätternrundan.På elcykel?
Sett par, man och hustru (gissar jag) i likadana Cykelkläder flera ggr. Kör ni sånt oxå?65 km. Frugan fick en glass.
Svårt att testa FTP utomhus. Som du är inne på så påverkar ju stoppen din average och du får vila/mikrovila lite så du orkar mer. Men samtidigt så påverkar kuperingen och diverse hinder som fotgängare, nedförsbackar och bilar att du sänker ditt ”riktiga” snitt. Jag brukar bara köra mina vanliga rundor utomhus och litar på Garmins automatiska uppskattning av FTP istället. Min FTP är uppskattad till 242W nu enligt den. Kanske hade klarat högre på ett riktigt test om jag gav mig fan på det, kanske inte. Och baserat på rundorna du lägger upp (väldigt lika mina, vi bor nära) så är du starkare än mig ändå. Så jag tror ditt test blev lite lågt.Visa bilaga 833547
Visa bilaga 833548
Hann inte åka ut till landsväg utan trafik så fick testa FTP hemma i stan. Har aldrig gjort ett tidigare så jag förstår inte om det är NP jag ska titta på eller genomsnittlig effekt? Påverkar stop och start cykling den genomsnittliga effekten för var tvungen att stanna upp flera gånger pga trafik och fotgängare. Försöker hitta på så många ursäkter som möjligt för jag trodde jag skulle ha högre FTP och det var rätt tufft![]()
Som så mycket annat ett Stockholmsproblem.Svårt att testa FTP utomhus.