[lvg] Halva mälaren sön 22/8 start liljeholmen

Tackar för sällskapet så länge jag var med.

P1030532.jpg ht=725

P1030538.jpg ht=543

Och Rippa skall ha asfett med credd för att han faktiskt gjorde riskakorna!

Senast redigerad av en moderator:
Tack allihop för en skön runda. Jag som aldrig klungcyklar slås av hur lyxigt det är att ligga och småtrampa i 45km/h bitvis. Det blev ju lite adventskänsla för min del med all lucköppning så jag tackar för solidariska inväntningar och lucktäppningar. En särskild eloge till Mattias... som var nere och hämtade min sologruppetto ett otal gånger, stort tack!

Fikasvettot skrev:
-------------------------------------------------------

> Och Rippa skall ha asfett med credd för att han
> faktiskt gjorde riskakorna!

Dom var grymma. Allan Lim's riskakor + vatten tog mig runt hela turen. Blir bra rando-mat det där när det är dags för brevetmisär igen.

Tack för en trevlig tur. Riktig kul med pigga ben i dag. Sträckan från Strängnäs till nånstans innan Bålsta var riktigt skön med en frisk vind i ryggen. Nu är kroppen redo för 60-milaren från Täby på lördag.

Rock skrev:
> Du missade en fika utöver det vanliga.

Nooooooo!

Jag fick uppfattningen att det skulle bli non-stop, och det passade inte riktigt med mitt mat-experiment idag. Eller snarare icke-mat-experiment.

Mattias... skrev:
> Nu är kroppen redo för 60-milaren
> från Täby på lördag.

Härlig Mattias, lycka till!

Rock skrev:
> du missade Shell i Bålsta :)

Ja, "utöver det vanliga" kan tolkas på olika sätt. :)

En liten filmsnutt som inte vill bli inbäddad:

Fan ni var snabba också, såg er vid Bålstashellen runt 13 (antar att det var ni iaf), hade hoppats få draghjälp hem strax efter 14 :)

Ja en riktig mysrunda blev det i blåsten. Alla jobbade på bra, vissa var snarast odödliga dock. Vi saknade först en KH men insåg snart att man kan cykla demokratiskt också om än det blir något vimsigare. Vi hittade dock runt. Oskar fick tillstånd att ta en annan väg, mot Nykvarn då han mumlade något om att utforska området för nya fikaställen... Och våra egna fikaställen var ju som sagt alldeles underbart mysiga, Rippas hembakta var riktigt najs, som av en slump hade dock ingen just på caféerna batteri i sina kameror men ni kan ju se de dignande faten framför er. (hmmm undrar om jag är hungrig nu?) Kort sagt tack alla jag är helnöjd med dagen!

Senast redigerad av en moderator:
Tack alla för en bra runda! Nästa gång ska jag reka i förväg var alla skyltar sitter så att man vara med och utmana lite i spurterna också...

Hade 31.4 i snitt på min GPS, det får väl anses som hyfsat bra med hänsyn till dagens friska vindar.

//Daniel

Tillbaka
Topp