[lvg] Intressekoll, fasta träningstider, Huddinge

• Trådstartare Trådstartare evo
  • Start datum Start datum
Fredags mornar är ju kanon har nu kört flera st solo, Dalarö o hem igen det blir 78km från mig här i styvsta men jag tängte ju vila mig till söndagens roslagslopp för att ha full laddade batterier i benen.

Men jag hänger på sen när ni kör vilken dag när ni nu har bestämt er för.

Kidness66

Hej igen men Onsdagar passar mig bäst samt så fredagar kl 0600 hänger jag med på men först om 2v för denna vecka vilar jag för söndagens lopp sen är jag i Barcelona nästa vecka.

Så detta var en kanonbra ide i vi får köra på nu under vintern så man slipper bli kränkt mera.

Frille66

Jasså du vilar du Frille? Jag ska också köra Roslagshösten men ingen vila här inte (det får jag säkert sota för på loppet).

Tackar bonbon för en riktigt trevlig tur i ottan, körde denna runda idag som omväxling till Södertörn
http://maps.google.se/maps?f=d&sour...9.233933,17.845917&spn=0.246923,0.468292&z=11

Finfina vägar ute mot Bornsjön, från Tumba mot Huddinge är det väl inte särskilt upphetsande men det får man ta. bonbon passade på att tokkränka mig uppför korkskruven men blev själv kränkt av sin kedja som hoppade:)

Ja, det här med fasta träningstider verkar inte ens fungera för undertecknad. Kanske skulle man ändra titeln till "Flytande träningstider"?

Ni tog er upp alltså!
Starkt jobbat.
Måste ha varit magiskt idag med tanke på hur fin min lilla futtiga jobbpendling var i solskenet.

/E

Ja, jag tyckte väl att jag såg en Van Dessel i ögonvrån. För visst var det den du cyklade på?

Inspirerande... får se om jag orkar hänga med ngn morgon. Behövs nog en ordentlig bitch slapping för att få upp mig i den okristliga timmen. Den rundan åt andra hållet hade varit perfekt för mig att ansluta till.

Thomas

Tack för idag evo! Kör man på fastande mage räknas det väl under fasta träningstider?

> Finfina vägar ute mot Bornsjön, från Tumba mot Huddinge är det väl inte särskilt upphetsande men > det får man ta.

Bornsjön är supernajs början på långrundor. Vägen förbi Salem till Tumba var ny för mig, den var också bra men Tumba-Huddinge hatar jag verkligen :)

bng skrev:
-------------------------------------------------------
> Då var det er jag mötte på Alfred Nobels Allé i morse 730?

Tiden stämmer, tror det var lite länge upp längs Huddingevägen mina sömndruckna ögon såg nåt bng-liknande. Ljus jacka och nån cool bng-look i fejset i alla fall.

Kunde inte följa med i morse för kl04:30 fick jag min rullgräsmatta som jag håller på med nu så ingen vila här inte men bara från cyklingen i 2 dgr.

Hänger med på nästa runda o ska vi ta den 0600 på onsdag nästa v.??

Syns på söndag för dom som kör RoslagsH

Mvh Frille66

Fredag 0600. What does the O stand for? - Oh is it that early?!
Jag är på. (Men inte nästa fredag)

Tillbaka
Topp