[LVG-Spel]TdF manager 2010

Det här tog lite oväntad vändning. Hade Evans som kapten då jag räknade med att han skulle hänga med idag och behålla gult.

Nya tag, nu kör vi in spurtarna igen, eller? Jag kan inte tänka mig att en utbrytning får hålla de närmaste två dagarna!

Lite för backigt för spurtare imorrn tror jag
PROFIL.gif

Så var man bäst i ligan på den hittills mest svårtippade etappen. Tacka Aerts och röta för det. Jag kanske skulle köpt en lott också.

Jo, utbrytar-etapperna är fan omöjliga att tippa rätt. Skulle behållit alla cyklister från dagen innan så hade man i alla fall sluppit transferavgifterna. Nu betalade man 250' för att byta in ett gäng cyklister där den bästa kom i mål som nittionde man =)

//j

Jag steg i rankingen i går, för jag tappade inte så mycket pengar. Det var alltså snarare fråga om skademinimering än vinst i går. Blir det samma i dag? Hoppas på spurtare.

Blir det inte en spurtare i dag lovar jag att cykla en omväg på ca 200 km hem från jobbet i morgon. Nonstop. Förmodligen ensam. Och rädd.

Oops. Jag lyckades missa tourstarten i år igen... Det ger förstås inget seriöst intryck att komma glidande till Rotterdam i sin teambuss tio dagar för sent. Jag ber därför alla fans och inte minst min huvudsponsor Astra Zeneca om förlåtelse.

Men nu är det bara att glömma det pinsamma som hänt och jobba hårt med hjälp av kreativa lagläkare och starka sista-minuten-signingar. Jag kan inte vara annat än nöjd med kapten Cavendishs, Tyler Farrars och Alessandro Petacchis insatser igår.

Mvh,
Campa (team manager, Campa)

jesperC skrev:
-------------------------------------------------------
> Dåligt med motstånd i år ;-)
>
>
> //j

Grattis!
Idag, lite sent kanske, så har jag faktiskt läst reglerna! Så nästa år kommer jag inte att tappa så mycket på de svårtippade utbrytningsetapperna, hoppas jag... =D

Tillbaka
Topp