De är en av förbundets sponsorer.Varför står det pearl izumi på de svenska damernas dräkt?
På Pearl izumi såklart.På pockläder?
Svarar mig själv och tar tillbaka allt och hävdar motsatsen. Skit bakom tangenterna som det verkar.Jag VPN:ade mig till Storbritannien och loggade in på eurosportplayer men VM dök inte upp ändå. Vad gör jag fel?
Man kan ju bara slå igång svt play? och vill man slippa höra på den plågsamma halvan kan man ju slå av ljudet.Jag VPN:ade mig till Storbritannien och loggade in på eurosportplayer men VM dök inte upp ändå. Vad gör jag fel?
Man kan ju bara slå igång svt play? och vill man slippa höra på den plågsamma halvan kan man ju slå av ljudet.
Hemmaplan? De är väl ändå i Belgien.Man kan inte annat än bli lite skadeglad när Balsamo kniper segern mitt framför ögon på ett urstarkt Nederländerna på hemmaplan.
Helt rätt, jag som är ute och cyklar :)Hemmaplan? De är väl ändå i Belgien.
Tror det kommer bli stenhårt sista 100km; Och inte fler än 5-10 st kvar på slutet.Ska man se detta som en indikation på att det kan bli en rätt stor grupp på slutet imorgon också?!
Inne på samma spår, tror blir mer klassiker-liknande med mindre grupper. Herrarnas är ju 120km längre och inget lag som är lika dominant som nederländskorna idag som stängde ner allt idag för att få till en sprint med Voss.Tror det kommer bli stenhårt sista 100km; Och inte fler än 5-10 st kvar på slutet.
Hoppas Mvdp har hittat formen efter skadan i OS. Då kan det bli en episk kamp med WvA sista milen
Tvivlar jag faktiskt inte en sekund på. Men vill man inte hålla på med en vpn är ändå hälften av de svenska är helt okejDet kan man kanske om man vill. Men de brittiska kommentatorerna tillför mycket. Bäckstedt är med bla.
De svenska är dessvärre riktigt dåliga
Ja han måste vara sjukt stolt.Ojoj nu fick jag visst något i ögat:
Han verkar ju odlat tempomagen(?) i alla fall så det kanske blir en comeback i mastersklass framöver!?Ja han måste vara sjukt stolt.
Nu är han den enda i familjen utan VM medalj
Megan brons junior VM på bana
Elynor silver på junior VM landsväg
Zoe Världsmästare junior VM landsväg
[…] inget lag som är lika dominant som nederländskorna idag som stängde ner allt idag för att få till en sprint med Voss.
Visst attackerade de, men det kändes mer för att trötta ut övriga lag än för att åstadkomma en utbrytning. Så fort de fick med något så ville de inte köra utan satte sig på rulle. De var i stort numerisk övertag så kanske en vettig strategi... Hade de varit villiga att jobba tror jag nog van Vleuten eller van Djik kunnat fixat en utbrytning som höll till mål.Vi såg inte samma rejs? Nederländskorna gjorde ju inte något annat än försökte gå loss.
Alaphilippe? Asgreen?Så förutom nämnda MvdP och WvA, vilka är det som är i form och som man kan tro kan passa på den aktuella banan?
ColbrelliAlaphilippe? Asgreen?![]()
Valgren visade ju storform förra helgen och Cort Nilsen var ju het på vueltan så danskarna kan nog bli farligaSå, en belgare, en holländare, en dansk, en italienare och en fransman nämnda. Hur ser det ut för Storbritannien, Spanien och Tyskland, har de några som kan blanda dig i leken?
Hur rask är Evenepoel i en spurt?Valgren visade ju storform förra helgen och Cort Nilsen var ju het på vueltan så danskarna kan nog bli farliga
Evenepoel BEL
Pogacar och Roglic SLO
Pidcock GBR
Hirchi SWI
Almeida POR
och Sagan ska man väl aldrig räkna bort
Han var chanslös mot Colbrelli i EM för ett par veckor sedan.Hur rask är Evenepoel i en spurt?
Efter att ha sett banan igår känns det som det måste till att några av de stora nationerna ska klanta sig om en åkare ska kunna gå solo in i mål. Mindre grupp med rimlig nationsmässig sammansättning eller lite större grupp tycker jag känns som troligare scenarion.
Jo, men Colbrelli är ju relativt rask. Brukar väl vara med i klungspurter. Det jag funderar på är om E har en chans i en mindre grupp med måttligt raska typer eller om han mer eller mindre är tvungen att gå solo för att ha rimlig chans till vinst.Han var chanslös mot Colbrelli i EM för ett par veckor sedan.
Belgarna säger sig satsa allt på WvA. Evenepoel kommer ha en hjälpryttarroll.Jo, men Colbrelli är ju relativt rask. Brukar väl vara med i klungspurter. Det jag funderar på är om E har en chans i en mindre grupp med måttligt raska typer eller om han mer eller mindre är tvungen att gå solo för att ha rimlig chans till vinst.