Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Rejält överlägsen på världsrankningen inför loppet och marginalen krympte väl knappast i och med dagens lopp (segern ger 900 poäng om jag fattat rätt; vet inte om några poäng "försvinner").Snygg attack av Ben O Connor. MvdP tog ju allt på slutet. Nästan då.
Ja ja vilket lopp och vilken säsong av Pogi. Helt otroligt.
Relaterar. Om jag vänder på siffrorna.
Vänder på siffrorna så istället för 320 till 340 watt i zon 2 har du 340 till 320 watt i zon 2?Relaterar. Om jag vänder på siffrorna.
Betydligt mer underhållande än Strade Bianche eller Roubaix i år. Här kändes det ju ändå som att det skulle kunna gå ihop framåt slutet. Han hade väl inte mycket mer än en minut någon gång eller?Det blev ett kul lopp ändå. Jag började hålla på Healy på slutet. Tyckte att det var kul när han stökade omkring. O'Connors attack satt helt perfekt och Pogacar är helt otrolig. Skaplig säsong för honom!
Såg sista 5 milen nu i efterhand. Grymt kört av Pogacar som vanligt! Känns som de andra gav upp lite för "enkelt" o körde mest om andraplatsen, trodde dom de hade längre fram till Pogacar än vad som var fallet?. De var bara 40s efter med typ 2 mil kvar varav inga riktiga backar o det hade varit görbart med samarbete istället för soloattacker. Tror det kunde sett annorlunda ut med radio.