Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nähä, hon grillade kanske sig själv för hårt när hon drog upp för Vollerings attack.Pieterse borde kunna få en rätt bra resa nu. Dubbelt Nederländerna?
Ska de inte DNF:a åkare som är på sjukhus?Carro redan DNF tyvärr. Hiskelig stress att ta av åkarna från banan i år.
Carro redan DNF tyvärr. Hiskelig stress att ta av åkarna från banan i år.
Senast det var större marginal till 11:an var 1989.Rejäla avstånd när elvan är 8:34 efter.
Årets bana verkar vara den längsta både vad det gäller sträcka och åktid för segraren.
Det hoppas jag. Eller så kör MvdP solo i 27 mil.Kommer herrarna imorgon att lyckas få till ett lopp med lika mycket action och svängningar?
Med tanke på att WT-lopp nu har maxgräns på 16 mil och VM/OS på 18 mil (om jag fattat rätt) så lär det vara så. Om det nu inte tillbaka i tiden funnits något obskyrt längre lopp.Det var väl den längsta damtävlingen ö h t enligt Vacchi.
Flera olyckor före och under VM. Många klagomål på banorna.
Var ju en del kritik i samband med tempoloppen.Vilka olyckor och vilka klagomål? Tycker du att gårdagens krasch berodde på banan?
För tävlingar som går på dagtid där borta är det onekligen bra för svenskar som vill ha fm och en skaplig del av em fri. Sämre om man har tävlingar på kvällstid och inte är nattuggla.Rätt najs med VM sex tidszoner västerut, blir en trevlig kväll framför TV:n.![]()
Sitter MvdP och sover och har missat att loppet börjat?Det hoppas jag. Eller så kör MvdP solo i 27 mil.
Kanske sparar sig till 25 mil?Sitter MvdP och sover och har missat att loppet börjat?
När är det rimligt att tro att de går i mål?