Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trevligt svar!Hört talas om cykeldator?
Tack! Det är vad jag söker ??Köp en billig "cykeldator" på Biltema. Jag har en sån på min gravel, plus en "riktig" Garmin. Har inte alltid Garmin med mig så den enkla cykeldatorn är bra för att hålla reda på hur långt cykeln gått ("odo").
Vill man ha ganska exakt så måste man vara petig när man ställer in omkretsen (kommer inte ihåg det fina namnet)
Alltså typ nån sån här, hittar inte den på Biltema just nu, men kostar någon hundralapp typ
Mzero (wire), trådansluten cykeldator - Cykeldator - Mzero (wire), trådansluten cykeldator | XXL
Läs mer om Mzero (wire), trådansluten cykeldator. Trygg handel med prisgaranti och 28 dagars öppet köpwww.xxl.se
Perfekt ??Köp en billig "cykeldator" på Biltema. Jag har en sån på min gravel, plus en "riktig" Garmin. Har inte alltid Garmin med mig så den enkla cykeldatorn är bra för att hålla reda på hur långt cykeln gått ("odo").
Vill man ha ganska exakt så måste man vara petig när man ställer in omkretsen (kommer inte ihåg det fina namnet)
Alltså typ nån sån här, hittar inte den på Biltema just nu, men kostar någon hundralapp typ
Mzero (wire), trådansluten cykeldator - Cykeldator - Mzero (wire), trådansluten cykeldator | XXL
Läs mer om Mzero (wire), trådansluten cykeldator. Trygg handel med prisgaranti och 28 dagars öppet köpwww.xxl.se
Förutom att köpa enklaste så en av känt märke, Sigma, Velo osv. och kostar inte mer.
Förutom att köpa enklaste så en av känt märke, Sigma, Velo osv. och kostar inte mer.
Borde visaväldigt exakt, mäter man omkretsen max 0,5 cm fel vilket man lätt klarar blir det en noggrannhet på 99,75 % i hastighet och distans.Håller med där. Sigma iaf kan man ställa rätt hjulstorlek i små intervaller så att fart o distans blir något sånär rätt.
Minns en BT som la av utan föregående varsel.
Fredagssvaret (=tramssvaret):
Lyssna inte på alla kapitalistiska prylhetsare. Kärvs inga manicker för att klara av det. Är bara att räkna antalet varv hjulet snurrar. Med en röd ventilhatt bör du inte ha några problem att se när hjulet snurrat ett varv. Sen är det bara att multiplicera. Plättlätt.

Jobbigt att hålla den mot asfalten hela semestern.Förvisso en pryl men användbar även i annat sammanhang
Visa bilaga 557838
Jag har en liggande som mäter på meternivå om TS vill låna.
Jobbigt att hålla den mot asfalten hela semestern.
TS har knappast 24"-hjul. ?
Jobbigt att hålla den mot asfalten hela semestern.