MAVRIX by Matt Jones

Erikl!0618203

Aktiv medlem
MAVRIX by Matt Jones
Tråd för Frågor och åsikter om Mavrix

MAVRIX by Matt Jones
1747235031204.webp

Senast ändrad:
MAVRIX by Matt Jones
Mavrix har man ju väntat på jättelänge, så det är kul att det närmar sig. Jag väljer dock att hålla förväntningarna låga. Den här typen av spel är notoriskt svåra att få till och utan spelkänslan blir det inget bra spel i slutändan. Jag hoppas dock verkligen att oron är ogrundad!

MAVRIX by Matt Jones
Mavrix har man ju väntat på jättelänge, så det är kul att det närmar sig. Jag väljer dock att hålla förväntningarna låga. Den här typen av spel är notoriskt svåra att få till och utan spelkänslan blir det inget bra spel i slutändan. Jag hoppas dock verkligen att oron är ogrundad!
Sant det har alltid varit så med mtb spel någon del är helt otrolig rolig men så blir det ändå inte så bra

Desenders är känt för sin otroliga kontroll över cykeln men banorna och missions är inte ett du realistiska varken game play eller utsende det är ju bara roligt/körbart med några mods

Medans riders republik har otroliga grafik och missions/leder men kontroll och realism förloras då man kan göra mega trick och spelet inkluderar andra soprter med annat spelsätt

MAVRIX by Matt Jones
Släpps på Steam om en månad. Får kolla in om ett halvår om de levererar på att vara färdiga då eller om de kommer ligga i limbo som andra liknande projekt.

MAVRIX by Matt Jones
Har spelat sen första dagen jätte bra spel om man vill göra race och cuper men utanför det så bara freerome är oroligt dåligt rekommenderas om man är tävlingsinriktad ska komma slopstyle snart ser framemot det
Okej, lite synd, gillade Motorcross Mania som var enbart free roaming och var relativt simpel värld.

MAVRIX by Matt Jones
Okej, lite synd, gillade Motorcross Mania som var enbart free roaming och var relativt simpel värld.
Det är definitivt bättre frerome än Motocross Mania men jämfört med Decenders och Ridersreublic är det mycket sämre men mer realistiska kontroller/teknik otrolig grafik om 1-2 år kommer detta va det absoulut det bästa spelet

Tillbaka
Topp