Kan inte mer än att hålla med er om att det är förjävligt.
Har själv utövat Enduro (Mc i skogen) på seriös nivå och vi har samma problem på vår bana.
Min klubb är en SVEMO ansluten klubb där det finns massor av förhållningsregler för att få köra på enduro spåret. Bland annat så är våra hojar regbesiktade, vi har alla körkort A.
Vi har tillstånd av kommunen att köra vissa tider och alla vi som håller på med denna sport håller stenhårt på dessa regler som gäller var man en kommer i landet. Allt för att vi skall kunna även i framtiden kunna utöva denna helt underbara sport. För er som inte riktigt är insatta så är det som att åka Downhill fast man även kan åka uppför! :)
Dessa idioter som kör både här och där, förstör för oss alla och då tänker jag på oss seriösa utövare, cyklister, joggare, bärplockare osv...
Har blivit stoppad ett antal gånger av farbror blå när man kör hojen till banan för att dom tror att det är jag som är buset. Tyvärr så brukar samtalen med konstapeln vara rätt så hätskt i början, fast dom brukar lugna ner sig när dom förstår att dom har tagit fel kille.
Så om ni hittar vilka det är så anmäl.
Dock så brukar dom inte stanna för att småprata när man kommer...