Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Preacher sa:SRAM har en liten elegant pryl för att lätt ordna en sådan manöver.
Din välsorterade LBS lär ha ett par i bra-att-ha-lådan.
sdx sa:Går lika bra att tejpa ändarna tillsammans och dra igenom
Eller en skruv bara som du kapar av skallen på sedan gängar på slangen från varsitt håll!qma sa:sdx sa:Går lika bra att tejpa ändarna tillsammans och dra igenom
Det kan dock bli lite tajt - jag har lyckats sketcha det så att jag fick börja om två gånger. :)
Sram-pluppen verkar väl smart och borde gå lätt att fulmeka av två ihoplimmade skruvar i lämplig storlek...
Börne sa:Eller en skruv bara som du kapar av skallen på sedan gängar på slangen från varsitt håll!qma sa:sdx sa:Går lika bra att tejpa ändarna tillsammans och dra igenom
Det kan dock bli lite tajt - jag har lyckats sketcha det så att jag fick börja om två gånger. :)
Sram-pluppen verkar väl smart och borde gå lätt att fulmeka av två ihoplimmade skruvar i lämplig storlek...
Uppdatering: Nu är det fixat. Blev tillslut en skarv mellan gamla och nya slangen med en avkapad skruv. Det var mekigt, men det gick. Tejp eller något annat utanpåliggande hade nog inte funkat på min ram då det är väldigt tajt.AddeKvark sa:Eftersöker bra tips för att dra en ny bromsslang invändigt i ramen. Har en befintlig som ska bytas, tänker att jag bör kunna använda den gamla som guide på nåt sätt. Jag har lyckats förut, men minns inte hur jag gjorde då ?