Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det där sista gör Rose också tydligen. Jag har 30 kr i kredit hos dem nu som jag ska komma ihåg att använda någon gång.. :-)rekrevs sa:Hade lite problem med dem när jag köpte en styrstam för någon månad sedan.
När styrstammen dök upp så visade det sig att jag fått en styrstam för 35mm styre fast jag beställt för 31.8mm styre. Mailade dem och fick ganska snabbt svar att det var fel information på deras hemsida och att jag kunde få pengarna tillbaka om jag skickade tillbaka styrstammen.
Eftersom de inte har något system med förtryckta fraktsedlar för returer så fick jag betala returfrakten själv med löfte att de skulle återbetala den till mig när de fick tillbaka styrstammen.
Jag skickade styrstammen som rekommenderat brev och någon vecka senare dök det upp pengar för styrstammen men inte för returfrakten på mitt konto. Mailade dem igen och frågade varför jag inte fått tillbaka pengarna för returfrakten och de svarade att det måste vara någon form av misstag och om jag mailade kvitto på fraktkostnad igen så skulle det ordna det så snart som möjligt.
Jag skickade en ny kopia på kvittot och någon dag senare fick jag svaret att de inte kunde återbetala mig för returfrakten eftersom inte deras system tillät det. Detta var min första (och troligen sista) order hos Merlin Cycles och eftersom de redan återbetalat mig för styrstammen så kunde de inte återbetala mig för frakten eftersom deras system inte tillåter att man har "minussaldo" på ett kundkonto.
Istället erbjöd de mig store credit motsvarande mina utlägg för returfrakten.
Vid det här laget så hade jag tröttnat ganska rejält på dem och svarade att jag inte ville ha någon store credit utan jag ville ha mina pengar och om de inte kunde lösa det så drar jag detta vidare mot Konsument Europa. Det tog någon dag sedan blev jag erbjuden att få tillbaka pengarna via PayPal vilket jag accepterade.
Totalt sett så tog det ca en extra vecka innan jag fick tillbaks pengarna för returfrakten.