Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Mes-smör... Nu endast för mesar ;-)
Nää der ska vara limpmacka med julskinka och senap ovanpå. Och julöl till.
Lite ot kanske men det var inte ja som började...
Spelet var löjligt värre.
Ojoj, DOOM II. Vilka minnen. Vem har inte suttit i gjort egna *.wad-filer. Allting i 2D först, sedan tog det en herrans tid att göra om det till en spelbar *.wad. Cacodemon, Imp och allt vad monstren hette. =)
Nejdå, jag har spelat min beskärda del av Doom, Doom II, Heretic, Hexen och även Descent var bra. Sen kom Quake och genren var för evigt förstörd (i viss mån dog den redan med Duke Nuk'em 3D).
Spelar fortfarande Doom-spelen till och från med Windowsemulator.
Emulator?? En annan har ju kvar sin första 486:a, en SX25 som faktiskt går i 50MHz utan att klaga! ;-) Med hela 8MB minne och 340MB hårddisk så var den ett monster på sin tid, 1992 alltså. Dessutom Cirrus Logic 1546 grafik med 24-bitars färg i VGA läget! :-D DOOM I och II snurrar fortfarande lika fint med den, tack och lov!
Första TV-spelet jag ägde(har kvar det fortfarande!) såg ut så här förresten:
Wolfenstein, jo, det var före Doom men jag tycker att det var först Doom som var något att ha. Bättre miljö än stenslotten Wolfenstein. Däremot är Return to castle Wolfenstein ett härligt verk, ska nog snart spela igenom det igen, så bra var det! (dessutom är det enda spelet som fortfarande snurrar någorlunda på min gamla P2 350:a...förutom UT. ;-)
Hmm UT är ett fett spel eller var åtminstone tills jag tröttnade... Sen har jag mest spelat Medal Of Honor Allied Assault (världen längsta speltitel) som ju är i en helt annan division. Men nu har även det gjort sitt så nu blir det mest det mesiga MTB spelet!